ΑΝΟΙΓΜΑ - BEGINNING
Ο ιερέας ανάβει τη φωτιά πάνω στον βωμό και καλεί τους θεούς, λέγοντας:
«Ακούστε, θεοί των πατέρων μας, / θεοί του έθνους και των Ελλήνων, / σας καλούμαι να έλθετε σε μας με αγαθές γνώμες. / Ακούστε, Μακάριοι (Ευτυχισμένοι) και ελάτε σε μας / από τη Φωτιά, από τη Γη, / από το Νερό, από τον Αέρα / και από τον Όλυμπο.»
Μετά παίρνει μ’ ένα ξερό κλαδάκι, που ανάβει εύκολα, φωτιά από τον βωμό και τη βάζει σ’ ένα δοχείο με νερό, που βρίσκεται πάνω στον βωμό, φτιάχνοντας αγίασμα.
ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ
Η γυναίκα τοποθετεί στον βωμό μία τούφα από τα μαλλιά της, πλένει συμβολικά το μέτωπό της με το νερό που είναι πάνω στον βωμό, όπως κάνει και ο άνδρας, και μετά προσεύχεται στη Θεά Αρτέμιδα και τις Μοίρες.
Προσευχή στη Θεά Αρτέμιδα και τις Μοίρες:
«Άκουσέ με, κόρη του Δία με τα πολλά ονόματα, / [δεν υπάρχει λέξη «νυκτοπόλος»], εσύ που θρέφεις τα παιδιά. / σεμνή, θεά Κόρη του Ήλιου, που εύκολα σε πλησιάζουν οι παρθένες γυναίκες, / σεβαστή βασίλισσα όλων των πραγμάτων, θεά που θρέφεις παιδιά, / που αγαπάς τα παιδιά και τις παρθένες, / εσύ που φέρεις το φως, εσύ η αγνή, /
»Ακούστε με κι εσείς, αεράτες Μοίρες με τα πολλά ονόματα, / θυγατέρες του Ουρανού και της γόνιμης Νύχτας, / σεβαστές δωρητές της Φροντίδας και της Ελπίδας, / θεές που δεν φαινόσαστε και δεν αλλάζετε.
»Ακούστε με κι ελάτε με συμπάθεια και καλή διάθεση,/ κρατώντας μακριά τις θλίψεις και τους πόνους.»
Ενώ η μητέρα του ανδρός προσφέρει στη γυναίκα μέλι και καρύδι, οι προσκεκλημένοι αναφωνούν.
«Ευτυχισμένη, Ευτυχισμένη, Ευτυχισμένη!»
Ο Παράνυμφος δίνει στον άνδρα και τη γυναίκα δύο ψωμιά με πολλούς σπόρους , ενώ ο ιερέας απαγγέλλει προσευχή στη Θεά Ήρα και τον Θεό Δία.
Προσευχή στους Θεούς Δία και Ήρα:
«Αθάνατε Δία που έχεις πολλή τιμή, βασιλιά που κρατάς το σκήπτρο, / η αρχή των πάντων, εσύ που όλα τα μεγαλώνεις, που βάζεις τάξη, / πολύμορφε φύλακα της ζωής των ανθρώπων, / και συ Ήρα, βασίλισσα των πάντων, / ανθισμένη που τρέφεις τις ψυχές, / Κυρά του γάμου,
»ελάτε σε μας και με τις σπονδές / δώστε στους θρησκευόμενους / καλή σκέψη, καλή διάθεση, ζωή ευτυχισμένη, γεμάτο ειρήνη, υγεία και πίστη.»
Ο άνδρας και η γυναίκα τοποθετούν τα ψωμιά τους στον βωμό. Ο ιερέας διπλώνει τους καρπούς των χεριών με χρυσή κορδέλα και λέει την ευχή:
«Ας είναι οι θεοί προστάτες της ζωής και των δυο σας, / ζωής γλυκιάς, μέσα σε αγαθότητα και ειρήνη, ζωής που να έχει οτιδήποτε ο καθένας από σας επιθυμεί.»
Οι νεόνυμφοι, μαζί με τον Παράνυμφο, βαδίζουν κυκλικά μπροστά από τους καλεσμένους, οι οποίοι τους πετούν λουλούδια και σπόρους, που τους έχουν πάρει από την κοπέλα που κρατά το πανέρι. Στη διάρκεια του κυκλικού βαδίσματος, ο Παράνυμφος αναφωνεί 3 φορές και όλοι επαναλαμβάνουν:
«Ευτυχισμένοι, Ευτυχισμένοι, Ευτυχισμένοι!»
Επιστρέφοντας μπροστά στον βωμό, το ζευγάρι απαγγέλλουν (με συνοδεία φλογέρας) έναν στίχο ο ένας, κι έναν στίχο ο άλλος, τον Ύμνο στις Θεές Αφροδίτη και Πειθώ.
Ύμνος στις Θεές Αφροδίτη και Πειθώ:
«Μητέρα του Ουρανού, που όλα τα γεννάς, / που ετοιμάζεις τους γάμους, νυκτερινή θεά με τις πολλές μορφές, πανέξυπνη βασίλισσα, / πολυαγαπημένη εσύ που ζευγαρώνεις ανθρώπους, οδηγέ της Τύχης, / άγια Μητέρα του Έρωτα και της Ανάγκης, / θεά που αγαπάς τους ανθρώπους, αιώνια Κυπριώτισσα.
»Θεά με το μεγάλο όνομα που πείθεις, φίλη και οδηγέ των θνητών ανθρώπων, / σεβαστή και χαμογελαστή που βάζεις νόμους, άγαλμα της φρόνησης, της καλής συναλλαγής και εξυπνάδας, / που φέρεις πλούτο, αγαθή προστάτιδα όλων των πραγμάτων.
»Ελάτε, Ευτυχισμένες, στη ζωής μας, / προστάτες του σπιτιού μας που δεν φαινόσαστε, / συμπαθείς με ήρεμο πρόσωπο, / που φέρνετε ευλογίες κι ευχάριστα δώρα. Γιατί σε σας στηρίζεται η ζωή / και οι καλές πράξεις των ανθρώπων.»
Χύνεται σπονδή και μετά η γυναίκα απαγγέλλει ύμνο στη Θεά Εστία.
Ύμνος Θεάς Εστίας:
«Εστία, δυνατή κόρη του Κρόνου και βασίλισσα, / εσύ που στη μέση του σπιτιού έχεις παντοτινή φωτιά, πολλή μεγάλη, / σε άγιες τελετές αυτούς εδώ κάνε τους μύστες, / πάντα νέους, πλούσιους σε καλά, με καλό μυαλό, αγνούς / βάλ’ τους σε οίκους θεών ευτυχισμένων, δυνατό στήριγμα των ανθρώπων, / παντοτινή, με τις πολλές μορφές, πολυαγαπημένη, με τη μορφή της χλόης / χαμογελαστή, ευτυχισμένη, πάρε αυτά εδώ τα ιερά με προθυμία, / φύσηξε πάνω τους καλοσύνη και δώσε τους υγεία με μαλακό χέρι.»
Ο ιερέας λέει:
(Όνομα;) Παίρνεις αυτό τον άνδρα/αυτή τη γυναίκα (όνομα;) για νόμιμο σύζυγό σου; Δίνεις τον γαμήλιο όρκο της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας εδώ, μπροστά στους Θεούς και σ’ αυτούς τους μάρτυρες;
Και οι δύο σύζυγοι, ένας – ένας...
Δήλωση Τιμής....
«Μπροστά στα μάτια των θεών και των προγόνων, εγώ η τάδε, κι εγώ ο τάδε κάνουμε δήλωση τιμής να ζήσουμε με ομόνοια, με αγάπη , με αλληλοσεβασμό και αφοσίωση, σύντροφοι και εραστές σε μία σάρκα, σε μία ψυχή, σ’ ένα σπίτι, μέχρι που έρθει ο θάνατος και μας χωρίσει.»
Εγώ (όνομα;) παίρνω (τον/την όνομα;) για νόμιμο σύζυγό μου.
Ορκίζομαι να τηρήσω την υπόσχεση που δόθηκε στο Θεό (στους θεούς) από τους προγόνους μας, ότι θα κρατήσουμε των λόγο των προγόνων μας προς τους Θεούς να εκπληρώσουν την αποστολή του Θεού να συμβάλουν στην δημιουργία για ένα υψηλό επίπεδο πολιτισμού για το καλό της ανθρωπότητας και υπόσχομαι να μεταδώσω στα μελλοντικά παιδιά μας το Ελληνικό Πνεύμα, τον Ελληνικό πολιτισμό, τη γλώσσα, και την ταυτότητα.
Υπόσχομαι ότι θα αναθρέψω τα μελλοντικά παιδιά μας με Ελληνική μόρφωση και υπερηφάνεια.
* Ο ιερέας λέει:
Αγαπητή νιόπαντρη νύφη, πάντα να ακολουθείς τα βήματα της
Πηνελόπης που παρέμεινε αφοσιωμένη, αληθινή και πιστή στον απόντα από καιρό
σύζυγό της Οδυσσέα, βασιλιά της Ιθάκης και στην κοινή τους Εστία. Όπως και η
Πηνελόπη, να παραμένεις πάντα
αφοσιωμένη και πιστή στον νιόπαντρο
σύζυγό σου.
*Ο ιερέας λέει:
Και εσύ νιόπαντρε γαμπρέ, ακολούθησε τα χνάρια του
Οδυσσέα, του βασιλιά της Ιθάκης που παρά τους πολλούς πειρασμούς και δοκιμασίες
στην πολύχρονη απουσία του έμεινε αφοσιωμένος, αληθινός και πιστός στην
αγαπημένη του σύζυγο Πηνελόπη και στην κοινή τους Εστία. Πάντα όπως τον Οδυσσέα
να μείνεις αφοσιωμένος και πιστός στη
νιόπαντρη γυναίκα σου.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χαίρετε, Ευτυχισμένοι, χαίρετε Αιώνιοι Θεοί των προγόνων / μεγαλώστε το ιερό Φως στους θρησκευόμενους, και στείλτε τις αρρώστιες, τους πόνους και τις αγωνίες στην άκρη της Γης.»
«Ας γίνει αυτό!»
End
A part translation from Greek to English, expresses:
Do you [name ?]take this man/woman [name?]to be your lawful husband/wife?
Do you take the wedding vows of the Hellenic Ethnic Religion in the presence here of these witnesses ?
Answer:
I [name?] take [name?] to be my lawful husband/wife!
I vow to love,honor,care and be loyal to him/her from this day forth.
I vow to keep the promises made to God (the Gods)by our ancestors to help and participate in the creation of a higher level of civilization for the good of mankind.
As promised to God (the GODS) by our ancestors I promise to pass on to our future children the Hellenic Spirit,Hellenic civilization,language,culture and identity.
I promise that I will bring up our future children with a Hellenic education and Hellenic pride and dignity.
The
Ierofantis says:
Dear newly
wedded bride, always follow in the footsteps of Penelope who remained devoted,
true and loyal to her long absent husband Odysseus king of the Ithacans and to
their common Estia. Always like Penelope remain devoted, loyal and true to your
newly wedded husband.
The
Ierofantis says:
And you
newly wedded groom, always follow in the footsteps of Odysseus, king of the
Ithacans who despite his many temptations and trials in his long absence
remained devoted, true and loyal to his beloved wife Penelope and their common
Estia. Always like Odysseus remain
devoted, loyal and true to your newly wedded wife.
*** In the ancient Greek (Hellenic) wedding ceremony the bridal couple wear "crowns" that symbolize HONOUR, PEACE, HAPPINESS and LOVE.
*** Στην αρχαιοελληνική γαμήλια τελετή η νύφη και ο γαμπρός φορούν «στέφανα» που συμβολίζουν την ΤΙΜΗ, ΕΙΡΗΝΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ και ΑΓΑΠΗ.
IN THE GREEK ORTHODOX CHRISTIAN WEDDING CEREMONY, 99% OF THE VERBAL SYMBOLISM AND PHILOSOPHY EXPRESSED IS "JEWISH". IT IS NOT GREEK (HELLENIC).
Every year thousands of people rush to the Holy Sepulcher to see touch and receive the divine light and many others are doing the same on television and then in the Churches, waiting for it (Holy Light) from the Holy Land, etc.
What is this light “Holy” ?
Why was the so-called Holy Light unknown and nonexistent for 900 years?
Why does not any Byzantine emperor say anything over this period of time?
Why was it never mentioned by St. Helen that supposedly discovered the Holy Sepulcher?
Why does not any Saint or Father of Christendom, say absolutely nothing about it for 900 years?
ΑΓΙΟ ΦΩΣ
Κάθε χρόνο, χιλιάδες άνθρωποι σπεύδουν στον Πανάγιο Τάφο για να δούνε την αφής και να λαμβάνουν το θεϊκό φως και πόσοι άλλοι κάνουν το ίδιο στην τηλεόραση και στη συνέχεια στους ναούς, περιμένοντας από τους Αγίους Τόπους, κλπ.
Τι είναι αυτό το άγιο φως;
Γιατί ήταν το λεγόμενο Άγιο Φως άγνωστο και ανύπαρκτο εδώ και 900 χρόνια;
Γιατί οποιοδήποτε βυζαντινός αυτοκράτορας πει οτιδήποτε πάνω από 900 χρόνια για αυτό το θέμα σε αυτό το χρονικό διάστημα;
Γιατί ποτέ δεν αναφέρθηκε από την Αγία Ελένη που δήθεν ανακάλυψε τον Πανάγιο Τάφο;
Γιατί δεν έχει οποιοδήποτε Άγιος ή πατέρας της Χριστιανοσύνης πει απολύτως τίποτα γι 'αυτό εδώ και 900 χρόνια;
.........................................................................
A VERY
SUSPICIOUS NATIONAL FAIRYTALE
- What
happened on March 25, 1821 and we celebrate it?
- Absolutely
nothing!
- Well, when
did the Liberation Revolution actually start?
- On the
22nd of February 1821, from Moldo-Wallachia, when Alexander Ypsilantis crossed
the Prouthos River and entered Iasio in triumph. In the following days, the
clashes escalated.
- Did it
start on March 25th, at least in Moria?
No not even
then:
- On March
17, Areopolis revolted!
- On March
21, Kalavryta celebrates its liberation!
- On March
23, Kalamata celebrates its liberation!
- Well, who
gathered in Agia Lavra on March 25?
- No one!
- Didn't
Palaion Patron Germanos "bless the weapons of the revolutionaries"?
- Not at
all! He was not actually there and he doesn't say anything in his memoirs
either about this supposed event...
- Why not
mention such an important event?
- Because he
died in 1826, when the myth had not yet been invented...
- When was
this "myth” invented?
- In 1838,
i.e. 17 years after the Revolution, under the then King Othon.
_________________________________________________
WHY ALL THIS
For the
official church had played a very dirty part, both in the Revolution, and long
before it:
1) It
excommunicated and hunted down Rigas Feraios. A man of the Patriarchate
betrayed him and his associates to the Austrian police, who handed him over to the
Turks who strangled him in prison, without actually putting him on trial.
2) After
this, the Patriarchate sends monks to Morea, a few years before the Revolution,
urging the rogues to hand over the so called “Thieves - kleftes" to the
Turkish authorities.
This is how
the Klefturia in Morea was eradicated; where from 1805-1807 more than 5,000
thieves were arrested by the villagers and given over to the Turks, only to
meet a tragic death.
Then the
brother of Theodoros Kolokotronis was also slaughtered, while Theodoros
fled to Zakynthos...
3) The
Church excommunicated the Revolution and its leaders, Ypsilantis and Friends,
while at the same time and by all means the Church urged the people to return
to the "divine authority" of the Sultan!
The only
bright exceptions were many lower rank clergy who took the side of the rebels
but this was not enough to save the lost honor of the official Church.
Thus they
thought of linking the start of the Revolution with the nearest religious
celebration, that of (March 25).
So, that the
Greek people will NECESSARILY have to celebrate
this with the Evangelismo, and thus the tale will be easier to swallow.
Which fairy
tale?
That
supposedly the Old Patron Germanos, on March 25 "blessed the weapons of
the revolutionaries in Agia Lavra", so, a false image is presented that
the Church, not only did it not fiercely oppose the revolution, but on the
contrary it blessed the Revolution!
So for the
first time, it was announced in 1838 and celebrated for the first time on March
25 of the same year.
Until that
year, no one had ever heard of it!
At the
insistence of the Church, we celebrate a lie, instead of the truth, which is
February 22nd.
(Similar to
the other lie, that the liberation of Thessaloniki, at the insistence of the
Church, is celebrated on October 26, so as to be connected with the feast of
"Patron Saint Demetrios", while in reality it happened on October 28,
1912...
That is why
they insist that we have the global original "Ministry of Education and
Religion", so that they can control "what" and "how"
the Greek language and history will be taught in the Greek school of Greece.)
....................................................
ΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΑ
We love the Indigenous Hellenic Ethnic Religion
ΑΓΑΠΆΜΕ
ΤΗΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΕΘΝΙΚΉ ΘΡΗΣΚΕΊΑ
The Prometheus festival is the top event highlighting the ancient Hellenic spirit. Inspired and realized by the Stockholm University Professor of Philosophy, Dr. Tryphon Olympios, it has now gained the status of a pan-Hellenic institution, as it now enters its' 18th year of continuous presence.
A multitude of visitors from Greece and abroad gather every year at the fabulous natural surroundings of the Prometheus site at the foot of “Mount Olympus” to, exchange opinions, honor the ancient Hellenic philosophers, who are the fathers of the Hellenic Nation, to breathe the refreshing air of the countryside, to camp their tents and to spend the night talking and stargazing on the “Symbolic Spiritual Mountain of the Gods”. And of course, to get initiated to our ancestral spirit by watching the events of the Promethean drama and the Promethean fire that have been the cornerstone of the Hellenic worldview and the Hellenic culture. These events (Saturday night, day two of the festival) attract thousands of visitors due to the deep emotional and mystical atmosphere they invoke. Following the main event is a Dionysian celebration until late in the night. On Sunday morning (day three of the festival) cleansing, name-giving and marital ceremonies take place, according to the rituals of the Hellenic National Religion, the pre-Christian tradition...
Γιορτή χαράς και γιορτή των νεκρών. Τα Ανθεστήρια στην αρχαία Αθήνα.
http://
No comments:
Post a Comment