Saturday, December 17, 2011

NAME - GIVING CEREMONY ... Ονοματοδοσία παιδιού



Βασικό τυπικό κατά τα Πάτρια Ονοματοδοσίας

Άνοιγμα

O πατέρας ανάβει την πυρά του βωμού και επικαλείται τους Θεούς.

«Κλύτε Θεοί Πατρώοι,
Εθνικοί των Ελλήνων Θεοί,
Υμέας κικλήσκομεν
αγαθαίς γνώμαις ημίν προσελθείν
κλύτε Μάκαρες και μόλοιτε ημίν
από Πυρός, από Χθονός
αφ' Ύδατος, από Αέρος
και από Ολύμπου.»

Ύμνος Χαρίτων

Tοποθετείται από τη μητέρα γύρω από το λαιμό του παιδιού το «μέταλλον» -κόσμημα- της ονοματοθεσίας του. Η μητέρα επικαλείται τις Χάριτες.

« Χάριτες, σεπτές θυγατέρες της Ευρυνόμης και του Διός
ουράνιαι μητέρες της κοσμήσεως και της Ευνομίας
φαειναί, λάμπουσαι, αυξήτριαι, σεβαστές παρθένοι
συνοδοί της Αθηνάς Εργάνης και της Ουρανίας Αφροδίτης
εσείς που στέκεστε δίπλα τον Φοίβο στις συνελεύσεις των Θεών
ακούστε μας και σταθείτε κοντά μας ευμενείς
αυξάνοντας γύρω μας το ιερό φως των Ολυμπίων
χαρίζοντάς μας δια βίου ειρήνη και χαρά
φυσικό κι εσωτερικό κάλλος
γαλήνη, μακροθυμία και ημέρωση
αξιοσύνη, ευσέβεια και κρίση ορθή.»

Ύμνος Νυμφών

Aπό τον πατέρα.

«Νύμφες, ακοίμητοι θυγατέρες της Πρώτης Αρχής
σπέρματα του Διός και τ' Ουρανού
αφανείς φίλοι βροτών και παιδοκόμοι
εναέριοι και ευώδεις Θεαί
Σας καλούμε να προσέλθετε ευμενείς
δια βίου επαρωγοί της / του ............
αγναί διδάσκαλοι, επίκουροι
και χαροπαίγμονες οδηγοί.»

Ύμνος Θεού Προστάτου
Eπιλέγεται από τους γονείς.

Παρουσίαση
Ο πατέρας, περιφέρει 3 φορές το παιδί γύρω από την επιβώμια πυρά με κατεύθυνση αντίθετη του ρολογιού, λέγοντας στο πέρας κάθε κύκλου.

«έστωσαν οι Θεοί προστάται της / του.........»

Ενώ οι προσκεκλημένοι τους ραίνουν με άνθη και καρπούς. Η μητέρα στέκεται μπροστά στην επιβώμια πυρά. Μόλις συμπληρώσει την περιφορά, ο πατέρας στέκεται δίπλα στην μητέρα, υψώνει το παιδί πάνω από την πυρά, κοιτάζει ψηλά και κάνει την παρουσίαση στους Θεούς και τους Προγόνους.

«Αθάνατοι Θεοί και ευκλεείς Πρόγονοι σας παρουσιάζω την / τον ..............
γνησία / γνήσιο απόγονο εμού και της συζύγου μου Ελληνίδα / Έλληνα εξ Ελλήνων
αίμα εκ του αίματός μας ψυχή εκ της ψυχής σας. Να την / τον φυλάτε και να την / τον οδηγείτε
στις οδούς που ταιριάζουν στους Έλληνες στις οδούς που ταιριάζουν σε φιλοσόφους και ελευθέρους ανθρώπους.»

(απαγγέλλεται τρίς)

Ευχή
H η μητέρα παίρνει στα χέρια το παιδί και απαγγέλλει την ευχή.

«Τι να ευχηθεί ένας θνητός για έναν θνητό που αγαπάει; Μόνο οι Θεοί αλήθεια ξέρουν.
Ας χαρίσουν λοιπόν στην / στον ................ εκείνα που η μεγαλοσύνη τους θέλει
εκείνα που ταιριάζουν σε Ελληνίδα / Έλληνα, παιδί δικό τους δηλαδή,
ας χαρίσουν αυτά που πρέπει σε ανθρώπινο πλάσμα που θα τιμήσει τους Θεούς και τους Προγόνους που θα σεβαστεί τη Φύση και τον Αιώνιο Λόγο. Μάκαρες Θεοί, Εθνικοί Θεοί των Ελλήνων και εσείς ένδοξοι Πρόγονοι χαρίστε τα πρέποντα για πρόσωπο αγαπημένο
στην / στον ................. που μόλις παρουσιάσαμε εμπρός σας.»

Σπονδή
Χύνεται τριπλή σπονδή αρώματος, γάλακτος και μελιού και όλοι αναφωνούν.

«έστωσαν οι Θεοί προστάται της / του .........»

Κλείσιμο

«Χαίρετε Μάκαρες, χαίρετε Αιώνιοι Θεοί Πατρώοι
ευσεβέσι θρησκευταίς Ιερόν Φάος αύξοιτε
νούσους, άλγη τε και κήρας στέλλοντες ες πέρατα γαίης.»

«Γένοιτο» It is done!


(Μοιράζονται στους προσκεκλημένους γλυκά και γίνεται απόθεση δίπλα στον βωμό των διαφόρων δώρων προς το παιδί.)


ή το εξής ...


Αρχαιοελληνική ονοματοδοσία παιδιού.

Η ονοματοδοσία των παιδιών μας, είναι από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής τους. Την Ιερή αυτή ημέρα όχι μόνο επιλέγουμε ένα όνομα, που θα είναι σύντροφος τους για πάντα αλλά και με την διαδικασία της τελετής γίνεται η συνένωση του βρέφους με την οικογένεια και η πρώτη επαφή με τους Εφεστίους θεούς.

 (Καιρός είναι για μας τους Ελληνες να δίνουμε ελληνικά  ονόματά στα παιδιά μας).

«Είναι αισχρόν, να έχεις μόνο το όνομα κάποιου, δίχως να έχεις και τις ιδιότητες του.»
– Απολλώνιος Τυανεύς

Είναι καλό να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας στην επιλογή του ονόματος και να υπάρχει ομοθυμία, χαρούμενη διάθεση, ευφροσύνη μεταξύ των συντρόφων. Το όνομα μπορούν να το επιλέξουν και οι φίλοι μας.

Στην Τελετή πρωτοστατούν οι γονείς του παιδιού και γίνεται με την συντροφιά συγγενών και φίλων. Μπορεί να γίνει στον οίκο μας, σε υπαίθριο βωμό, σε άλσος, δάσος, λίμνη, ποταμό, η όπου θεωρούμε καταλληλότερο τόπο με προτιμώμενο όμως μέρος τον οίκο όπου διατηρείται η εστία.

ΑΝΟΙΓΜΑ
Θυμίαμα λιβάνου, σπονδή οίνου

Κλύτε ώ Μάκαρες Θεοί, θνητών έξοχοι φίλοι
κραταιόν του Κόσμου στήριγμα,
κλύτε Αθάνατοι Θεοί και χάριν σπονδών
δότε βροτοίς, πάσης παιδείης Αρετήν
μεγίστην ευτυχίαν και περιπόθητον ευδαιμονίαν.

Ο πατέρας ανάβει την πυρά του βωμού επικαλούμενος την Εστία.

ΥΜΝΟΣ ΕΣΤΙΑΣ
Θυμίαμα ποικιλία αρωμάτων, σπονδή οίνου, προσφορά πορτοκαλιών

Εστία ευδυνάτοιο, Κρόνου θύγατερ βασίλεια
συ που κατέχεις το μέσον του οίκου,
του αιώνιου μεγίστου πυρός
θνητών στήριγμα ισχυρόν, οικία των μακαρίων θεών.
έλα θεά στον οίκο μας,
έχοντας διάθεση ίδια με του σοφού Διός,
και φύσηξέ μας υγεία και ευτυχία.

Η μητέρα επικαλείται την Κουροτρόφον Δήμητρα, και κρεμάει το «μέταλλον» γύρω από τον λαιμό του παιδιού.

ΥΜΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΣ
Θυμίαμα στύρακος, σπονδή ύδατος, προσφορά πολύσπορου άρτου

Ω Δηώ μητέρα των πάντων, πολυώνυμη θεά
σεβαστή Δήμητρα που τρέφεις τα παιδιά
και δίνεις ειρήνη, πλούτο και ευτυχία.
Περιπόθητη, αγαπημένη θεά που τρέφεις τους ανθρώπους.
φιλόστοργη, σεβαστή φίλη των παιδιών, κουροτρόφε κόρη.
συ που τα νεογέννητα παιδιά κρατάς στην αγκαλιά σου
φύσα γλυκά και το παιδί μου χαρίζοντάς του,
της ψυχής τις αρετές και την ομορφιά της φύσης.

ΥΜΝΟΣ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΟΥ
Επιλέγεται από του γονείς, και υμνείται ταυτόχρονα και από τους δύο.

ΑΠΟΔΟΣΙΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ
Ο πατέρας ή η μητέρα ή μια/ένας φίλη/ος, κρατώντας στα χέρια το παιδί, περιφέρονται δεξιόστροφα γύρω από τον βωμό τρεις φορές, λέγοντας στο πέρας κάθε κύκλου, υψώνοντας το παιδί πάνω από τον Βωμό.

Έστωσαν οι θεοί προστάται της/του …… (σπονδή οίνου)

Οι προσκεκλημένοι τους ραίνουν με άνθη και τοποθετούν τα δώρα τους γύρω από τον βωμό.

ΕΥΧΗ
Θυμίαμα αρωμάτων, σπονδή οίνου, αρωμάτων και γάλατος

Η μητέρα παίρνει το παιδί και εύχεται:

Ω Αθάνατοι Θεοί σας καλώ να έλθετε ευμενείς
και να χαρίσετε στην/στον ……………..
βίον ατάραχον, βίον ηδαίον και Ενάρετον
συνδράμοντας με λόγον, φύσιν και έθος.

ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χαίρετε ώ Μάκαρες Θεοί
μεθ’ ημών αεί εστέ
κι εσείς μεν ούτω χαίρεσθε
παύσατε νούσους χαλεπάς και λύπες αποδιώξτε.
Γένοιτο.

Μοιράζονται στους προσκεκλημένους γλυκά και ακολουθούν οι ευχές τους. Στην συνέχεια μπορεί να δοθεί π.χ. δείπνο.


.................................................................................................

Agrilou's Hellenic teenage oath...

<< I will not shame the sacred weapons,
Nor will I ever forsake my ally, no matter with who I am on the front line against.
I will myself defend the holy and the sacred alone or together with many for the homeland.
I will not deliver a smaller but a greater and stronger homeland than I received; and I will willingly obey those who are the judges in my time, and I will participate according to the established institutions and according to others the will of the people and what they establish by their common decisions.
And in case anyone tries to overthrow the institutions or by not obeying them, I will not allow this, I will defend them either by myself alone or with many others.
And I will honor the traditional and holy sanctuaries.

Let my witnesses for these be Aglafros, Enyalius, Ares, Zeus, Thallo, Auxo, Hegemony. >>

...................................................

Ο της Αγραύλου εφήβων όρκος...
« Δε θα ντροπιάσω τα όπλα τα ιερά,
ούτε θα εγκαταλείψω το συμμαχητή μου, με οποιονδήποτε κι αν ταχθώ στη γραμμή. θα αμυνθώ και για τα ιερά και τα όσια και μόνος και μαζί με πολλούς και την πατρίδα δε θα παραδώσω μικρότερη αλλά μεγαλύτερη και ισχυρότερη απ' όση την παρέλαβα. και θα υπακούσω πρόθυμα σ΄αυτούς που δικάζουν κάθε φορ
a και Θα πολιτεύομαι σύμφωνα με τους καθιερωμένους θεσμούς και σύμφωνα με όσους άλλους ο λαός με κοινή απόφαση θα καθιερώσει.
Και σε περίπτωση που κάποιος θα αποπειραθεί να καταλύσει τους θεσμούς ή να μην πειθαρχεί σ΄ αυτούς, δεν θα επιτρέψω, θα αμυνθώ και μόνος και μαζί με πολλούς. Και θα τιμήσω τα πατροπαράδοτα ιερά. Μάρτυρες μου γι αυτά ας είναι η Άγλαυρος, Ενυάλιος, Άρης, Ζευς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη. » 


..............................................................




Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΊΟΥ

Οι ΡΩΜΙΟΊ φορούν στο λαιμό τους τον σταυρό των Ναζωραίου!!!

Εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ φοράμε στο λαιμό μας τον Ήλιο της Βεργίνας!!!

ΧΡΥΣΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΣΤΡΟ - ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ =


* Σύμβολο της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.
* Σύμβολο αφοσίωσης προς την Ελλάδα και τον Ελληνισμό.
* Σύμβολο Ελληνικής Ταυτότητας.
* Σύμβολο Ελληνικής Ενότητας.
* Σύμβολο Ελληνικής Αναγέννησης.

ΣΕΒΑΣΜΌ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ

Από την αρχαιότητα έχομε το έθιμά να δίνομε στα παιδιά μας τα ονόματα των γονέων μας. Είναι ένα πολύ όμορφο έθιμο και θα πρέπει να το συνεχίσομε, με μια σημαντική διαφορά.

Πρέπει να γυρίσουμε στης ρίζες μας, πρέπει να δίνομε ελληνικά ονόματα στα παιδιά μας, όχι Εβραϊκά! π.χ. αν ο πατέρας μας έχει Εβραϊκό όνομα π.χ. Ιάκωβος, τότε για να τιμήσουμε τον πατέρα μας θα πρέπει να δώσουμε στο παιδί μας το μεσαίο όνομα "Ιάκωβος". Δηλαδή το πρώτο να είναι Ελληνικό, π.χ. "Αλέξανδρος", το μεσαίο Ιάκωβος και μετά το υπόνημο του, π.χ."Αλέξανδρος Ιάκωβος Δημητρακόπουλος".

Μόνο έτσι γυρίζομαι στης ρίζες μας!



ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!

......................................................


THE CROSS OF THE MAN from Nazareth (Jesus)

The Romie (Christians) wear around their necks the cross of the Nazarene!!!


We Hellenes (Greeks) wear around our necks the Sun-Star of Vergina!!!

GOLDEN ANCIENT HELLENIC STAR - SUN OF VERGINA =

*Symbol of the Hellenic National Religion &  Honour.
*Symbol of loyalty and dedication to the Hellenic republic and people.
*Symbol of Hellenic identity.
*Symbol of Hellenic unity.
*Symbol of our Hellenic rebirth.

RESPECT for OUR PARENTS


From ancient times we have had the tradition of naming our children after our parents. It is a beautiful tradition which we should up-keep, with one very special exception.

We must first return to our roots, we must give Hellenic names to our children, not Christian/Jewish names.

For example if our fathers’ name is Jacob, then we should pay our respect to our father by giving our son the middle name of Jacob and the first name to be a Greek name e.g. Alexander, the middle name Jacob followed by the surname.

E.g. “Alexander Jacob Dimitrakopoulos”

This is the way to return to our roots!

Only with this tradition we can regain our “National Dignity”!!!!
The Jewish religion and its' two children - Christianity and Islam believe that in the beginning there was nothing, except for the existence of this magical figure called God and that this God created everything out of nothing in 6 days and because he got tired, stopped to rest on the 7th day.

This Jewish invention and concept cannot be taken seriously, it is a story - fairy-tale for little children, not for mature adults.


Η Εβραϊκή θρησκεία και τα δύο «παιδιά της - ο Χριστιανισμός και το Ισλάμ πιστεύουν ότι στην αρχή δεν υπήρχε τίποτα, εκτός από την ύπαρξη αυτής της μαγικής φιγούρας που ονομάζεται Θεός και ότι ο Θεός δημιούργησε τα πάντα από το τίποτα σε 6 ημέρες και επειδή κουράστηκε, σταμάτησε να ξεκουραστεί την 7μη ημέρα.

Η Εβραϊκή έννοια και κατασκεύασμα αυτή δεν μπορεί να ληφθεί σοβαρά υπόψη, είναι μια ιστορία - παραμύθι για μικρά παιδιά, όχι για ώριμους ανθρώπους.



...................................................................................
ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:ΑΝΔΡΕΙΑ , ΦΡΟΝΗΣΗ , ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ , ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ.

THE FOUR BASIC VIRTUES OF THE GREEKS:
Bravery, wisdom, justice and  prudence.

-Ο Σωκράτης της Πλατωνικής «Πολιτείας» μας λέει ότι η Φρόνηση είναι κατάσταση που οδηγεί στην ολοκλήρωση και τελειοποίηση το μέρος εκείνο που έχει ως έργο του αποκλειστικά να κυβερνά τα υπόλοιπα μέρη της ψυχής και ότι η Ανδρεία είναι κατάσταση που οδηγεί στην ολοκλήρωση και τελειοποίηση το μέρος εκείνο που κυβερνά δευτερευόντως μέσα στην ψυχή.
Ορίζοντας λοιπόν τις δύο τούτες ως αρχηγικές αρετές των δύο αρχηγικών και αρχόντων μερών, ο Σωκράτης λέει ότι οι υπόλοιπες είναι από τη μία η Σωφροσύνη, κατάσταση η οποία οδηγεί στην ομόνοια τα αρχόμενα με τα άρχοντα στοιχεία ως προς το ζήτημα ακριβώς της διακυβέρνησης, εφ’ ενός ως έσχατο των δύο και αφ’ ετέρου ως ενδιάμεσο στο πριν από αυτό ένα, και από την άλλη η Δικαιοσύνη, κατάσταση σε κάθε άρχον και αρχόμενο μέρος η οποία προσδιορίζει το οικείο έργο καθενός. Πρέπει δηλαδή, μετά από μια συμφωνία μεταξύ τους, τα μεν να άρχονται και τα δε να άρχουν, εκτελώντας τα καθήκοντα που ταιριάζουν σε αρχόμενα και άρχοντα αντιστοίχως.
Πρόκλος - Εις τας Πολιτείας Πλάτωνος υπόμν. Β’, 228. 10 – 20.
-Πασών των αρετών, πρώτη Ανδρεία εστί.
Αριστοτέλης


...........................................................

It seems to us that as a Hellenic people in Greece in the last thirty years we have lost our moral compass. We have lost our national consciousness and sense of duty to our country and people. As a people we have lost the ability and the will to do what is in the best interest of our motherland and the survival of our people. Not only has corruption engulfed our politicians and people but we are committing national suicide by the huge number of abortions been committed by our women every year.

Two hundred to three hundred thousand abortions every years is absolutely disgusting and shameful. For decades now there are for more deaths than births every year in our country Hellas. This clearly shows us that we have a major moral and ethical problem as a people. There seems to be no sense of love or duty towards our motherland or our people. No desire or willingness, or willpower to lift ourselves up from this downward spiral to oblivion.

Our young people have adopted a defeatist attitude, an attitude of surrendering to a fate of nothingness and they blame this on the state of the economy. However it is quite clear to see that this is not entirely true. The rot set in many years ago when the economy was supposedly doing well. When parents spoiled their children by insisting that many jobs were not good enough for their children, when they preferred to use cheap immigrant labor. When their children were only interested in having a good time and wasting their time drinking coffee etc.

Getting married and having a family for many became a foreign concept. Taking on the responsibilities of a family was overlooked for the supposed easy and good life. Thus was born the worse form of corruption of all, a life with no goals or purpose. Spineless people with no courage to take on any challenges, no determination to change course and to create a worthwhile life and decent life !!



.............................................................................




Μας φαίνεται ότι ως ελληνικός λαός στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια έχουμε χάσει την ηθική μας πυξίδα. Έχουμε χάσει την εθνική συνείδηση ​​και την αίσθηση του καθήκοντός μας στη χώρα και στον λαό μας. Ως λαός έχουμε χάσει την ικανότητα και τη θέληση να κάνουμε αυτό που είναι προς το συμφέρον της πατρίδας μας και την επιβίωση του λαού μας. Όχι μόνο η διαφθορά έπληξε τους πολιτικούς και τους ανθρώπους μας, αλλά διαπράττουμε εθνική αυτοκτονία λόγω του τεράστιου αριθμού αμβλώσεων που διαπράττονται από τις γυναίκες μας κάθε χρόνο. Διακόσια έως τριακόσιες χιλιάδες αμβλώσεις κάθε χρόνο είναι απολύτως απεχθές και επαίσχυντο.

Επί δεκαετίες τώρα υπάρχουν περισσότεροι θάνατοι από γεννήσεις κάθε χρόνο στη χώρα μας. Αυτό μας δείχνει σαφώς ότι έχουμε ένα σημαντικό ηθικό πρόβλημα ως λαός. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει καμία αίσθηση αγάπης ή καθήκον προς την πατρίδα μας ή τους ανθρώπους μας. Δεν υπάρχει επιθυμία ή προθυμία, ούτε η θέληση να ανασηκωθούμε από αυτή την προς τα κάτω σπειροειδή στη λήθη κατάσταση. Οι νέοι μας έχουν υιοθετήσει μια αντιλαϊκή στάση, μια στάση της παραδόσεως σε μια μοίρα του τίποτε και δικαιλογούν και κατηγορούν αυτό στην κατάσταση της οικονομίας.

Ωστόσο, είναι απολύτως σαφές ότι αυτό δεν είναι απολύτως αληθές. Η σήψη που είχε τεθεί πριν από πολλά χρόνια, όταν η οικονομία υποτίθεται ότι πήγενε καλά. Όταν οι γονείς παραχαιδευαν τα παιδιά τους επιμένοντας ότι πολλές δουλειές δεν ήταν αρκετά καλές για τα παιδιά τους, όταν προτιμούσαν να χρησιμοποιούν φτηνή μεταναστευτική εργασία. Όταν τα παιδιά τους ενδιαφέρονται μόνο για να περνάνε καλά και να χάνουν το χρόνο τους πίνοντας καφέ κλπ.

Το να παντρευτούν και να κάνουν οικογένεια για πολλούς έγινε μια ξένη ιδέα. Η ανάληψη των ευθυνών μιας οικογένειας παραβλέφθηκε για την υποτιθέμενη εύκολη και καλή ζωή. Έτσι γεννήθηκε η χειρότερη μορφή διαφθοράς όλων, δηλαδή "μια ζωή χωρίς στόχους ή σκοπό". 'Ανθρωποι χωρίς σπονδυλική στήλη χωρίς θάρρος να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις τις ζωής, που δεν είναι αποφασισμένοι να αλλάξουν πορεία και να δημιουργήσουν μια πολύτιμη και αξιοπρεπείς ζωή !!


.....................................................



Οι τρεις Αβραάμικες θρησκείες βασίζονται στα παραμύθια των αρχαίων Εβαίων.


Η ιστορία του ΑΔΑΜ & ΕΥΑΣ :
Από το εβραϊκό ιερό βιβλίο του ΤΟΡΑ (Παλαιά Διαθήκη), βλέπουμε ότι οι Εβραίοι, οι Χριστιανοί και οι Μουσουλμάνοι πιστεύουν στην ιστορία του Αδάμ και της Εύας, όπου ένα φίδι έχει μια προφορική συνομιλία προειδοποιώντας τον Αδάμ και την Εύα να μην φάνε τον απαγορευμένο καρπό.
Με την κατανάλωση του απαγορευμένου καρπού στην παράδοση των παραπάνω τριών θρησκειών θεωρείται μια σοβαρή αμαρτία ... αυτό που ονομάζουν την « προπατορική αμαρτία » για την οποία ο Ιησούς υποτίθεται ότι ήρθε σε αυτή τη γη για να τους απελευθερώσει κλπ.
Φυσικά, εμείς οι Έλληνες δεν πιστεύουμε σε αυτή την αρχαία εβραϊκή εφευρεμένη ιστορία.
Καθώς εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε οι απόγονοι των Εβραίων, αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό δεν αποτελεί μέρος της ελληνικής θρησκευτικής μας παράδοσης και κληρονομιάς.



THE THREE ABRAHAMIC RELIGIONS ARE FOUNDED ON ANCIENT JEWISH FAIRY TALES.
The Adam and Eve Story:

From the Jewish holy book the TORAH (Old Testament), we see that the Jews, the Christians and the Muslims believe in the Adam and Eve story where a snake has a verbal conversation warning Adam and Eve not to eat the forbidden fruit.
By eating the forbidden fruit in the tradition of the above three religions is considered a grave sin....what they term the " "Ancestral Sin" " for which Jesus supposedly came on this earth to free them from etc.
Of course we Hellenes do not believe in this ancient Jewish invented story.

As we Hellenes are not the descendants of the Jews, this is of no relevance to us. This is not a part of our Hellenic religious tradition or our Hellenic heritage.

............................................................



Image may contain: 1 person, outdoor


Out of concern for the welfare of our young Greek women in Greece and the Hellenic Diaspora we would like to make some general comments and suggestions.

 It is admirable that our young Greek women make a great effort to make themselves look beautiful and attractive. This is quite normal and is appreciated in Hellenism from ancient times.

However we would like to suggest to our young Greek women who we sincerely care about that they take great caution not to wear excessive make up and dress up in a way that makes them look very cheap. But to make every effort to maintain a respectful and dignified look

 To look refined and beautiful in a way that would endear them to a serious young man who is looking for a woman, a partner to start a family and a home.

First impressions are very important and do matter a lot. It is what attracts the opposite gender and creates the opportunity for young people to get to know each other and over time to build a relationship which may lead to a lifelong happiness.

However this window of opportunity flies very quickly, our youth does not last very long, unfortunately in a blink of a second we are no longer 20 but 30 years of age. Then we say, by the love of Zeus where has the last decade gone ?


With loving care for our young Greek women we suggest, please take a step back and consider our remarks. Analyze your appearance and see if you are doing justice to yourself. You are entitled to a loving and secure relationship. You are entitled to long life of happiness. Give yourself the opportunity to find happiness. Only you can do this, you are in control of your daily life !! 🌷


*** 
In all things are required, moderation, prudence, wisdom and logic.



....................................................


Από την ανησυχία μας για την ευημερία των νέων μας Ελληνίδων στην Ελλάδα και την Ελληνική Διασπορά, θα θέλαμε να κάνουμε κάποιες γενικές παρατηρήσεις και προτάσεις.

 Είναι αξιοθαύμαστο ότι οι νέες μας Ελληνίδες καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να φανούν όμορφες και ελκυστικές. Αυτό είναι φυσιολογικό και εκτιμάται στον ελληνισμό από την αρχαιότητα.

Ωστόσο, θα θέλαμε να προτείνουμε στις νεαρές Ελληνίδες μας για  τις οποίες ειλικρινά νοιαζόμαστε να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην φορούν υπερβολικά μακιγιάζ και να μη ντύνονται με τρόπο που τις κάνει να φαίνονται πολύ φθηνές. Αλλά να καταβάλουν  κάθε δυνατή προσπάθεια για να διατηρήσουν μια σεβαστή και αξιοπρεπή εμφάνιση.

 Να φανούν εκλεπτυσμένες  και όμορφες με τρόπο που θα  προσέλκυσε έναν σοβαρό νεαρό που ψάχνει για μια γυναίκα, έναν σύντροφο για να ξεκινήσει  οικογένεια και  σπιτικό.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ σημαντικές και έχουν μεγάλη σημασία. Είναι αυτό που προσελκύει το αντίθετο φύλο και δημιουργεί την ευκαιρία για τους νέους να γνωρίσουν ο ένας τον άλλον και με την πάροδο του χρόνου να οικοδομήσουν μια σχέση που μπορεί να οδηγήσει σε μια δια βίου ευτυχίας.

Ωστόσο, αυτό το παράθυρο ευκαιρίας πετάει πολύ γρήγορα, τα νιάτα μας δεν διαρκούν για πάρα πολύ, δυστυχώς σε μια στιγμή του δευτερολέπτου δεν είμαστε πλέον 20 ετών αλλά 30 ετών. Τότε λέμε, μα τον Δία, πού έχει παεί η τελευταία δεκαετία;;;


Με προσεγμένη φροντίδα για τις νέες Ελληνίδες μας προτείνουμε, παρακαλούμε να κάνετε ένα βήμα πίσω και να εξετάσετε την ενφάνισή  σας. Αναλύστε την εμφάνισή σας και δείτε εάν κάνετε δικαιοσύνη στον εαυτό σας. Έχετε δικαίωμα σε μια σχέση αγάπης και ασφάλειας. Έχετε δικαίωμα σε μακροχρόνια ζωή ευτυχίας. Δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να βρείτε ευτυχία. Μόνο εσείς μπορείτε να το κάνετε αυτό, μόνο εσείς έχετε τον έλεγχο της καθημερινής σας ζωής !! 🌷


*** Σε όλα τα πράγματα είναι απαραίτητα, η μετριοπάθεια, σύνεση, σοφία και λογική.


.............................................











  

1 comment: