Thursday, January 3, 2013

Η 10 ΡΉΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΆΤΗ

Αν υπάρχει ένα πράγμα που έχουμε μάθει από τον Σωκράτη είναι ότι δεν μπορείς να διδάξεις σε κανέναν τίποτα.
Δεν έχει σημασία πόσο σκληρά προσπαθείς, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι τους ανθρώπους να σκεφτούν.
 
Να τους βοηθήσεις να ανοίξουν τα μάτια τους και να σενειδητοποιήσουν για όλα αυτά που είναι ικανοί.

10 ΡΉΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΆΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΉΣΟΥΝ ΝΑ ΒΕΛΤΙΏΣΕΤΕ ΤΗ ΖΩΉ ΣΑΣ
1/ θα πρέπει να είσαι ο εαυτό σου. Μην προσποιείσαι ! ...
<< Ο καλύτερος τρόπος για να ζήσεις με την τιμή στον κόσμο, είναι να είσαι στην πραγματικότητα αυτό που φαίνεσαι και εάν παρατηρήσεις, θα δεις ότι οι ανθρώπινες αρετές αυξάνονται και ενισχύονται με την πρακτική.>>
2/ Η αρετή δεν προέρχεται από τα χρήματα....
<<Δεν κάνω τίποτα, αλλά θα προσπαθήσω να σας πείσω, νέους η ηλικιωμένους, να μην σκέφτεστε αυτά που κατέχετε, αλλά και κυρίως να φροντίσετε για μεγαλύτερη βελτίωση της ψυχής.>>
Η αρετή δεν φτιάχνεται από τα χρήματα, αλλά ότι από την αρετή έρχονται τα χρήματα.
Αυτή είναι η διδασκαλία μου, και αν αυτό είναι δόγμα που διαφθείρει τη νεολαία, είμαι ένας κακός άνθρωπος.
3/ Διάβασε τα γραπτά άλλων ανδρών και γυναικών να βελτιώσεις τον εαυτό σου...
<< Βελτίωσε τον εαυτό σου διαβάζοντας τα γραπτά άλλων ανδρών, έτσι ώστε να κερδίσεις εύκολα αυτό που οι άλλοι έχουν κοπιάσει σκληρά.>>
4/ Σοφία είναι να γνωρίζεις πόσα λίγα ξέρεις...
<< Είμαι ο σοφότερος ζωντανός άνθρωπος, γιατί γνωρίζω ένα πράγμα, και αυτό είναι ότι δεν γνωρίζω τίποτα.>>
<< Είμαι κάπως σοφότερος κατά τούτο μόνο: πως εγώ τουλάχιστον δε νομίζω ότι ξέρω εκείνα που δεν ξέρω.>>
<<Η αληθινή σοφία έρχεται στον καθένα μας όταν συνειδητοποιήσουμε πόσο λίγα γνωρίζουμε για τη ζωή, τους εαυτούς μας και τον κόσμο γύρω μας.>>
5/ Εάν θες να αλλάξεις τον κόσμο, να αλλάξεις πρώτα τον εαυτό σου...
<< Εκείνος που θέλει να ταρακουνήσει τον κόσμο, ας ταρακουνήσει πρώτα τον εαυτό του.>>
<<Να θυμάσαι ότι δεν υπάρχει τίποτα σταθερό στις ανθρώπινες καταστάσεις. Ως εκ τούτου, απέφυγε τον αδικαιολόγητο ενθουσιασμό στην ευημερία, η την αδικαιολόγητη στεναχώρια στις αντιξοότητες.>>
6/ Θα είσαι πλούσιος όταν συνειδητοποιήσεις ότι έχεις αρκετά...
<< Είναι πλουσιότερος αυτός που είναι ικανοποιημένος με το λιγότερο. Η ικανοποίηση είναι ο φυσικός πλούτος, η πολυτέλεια είναι τεχνητή φτώχεια.>>
7/ Να τρως υγιεινά για να ζήσεις καλά...
<< Άνθρωποι χωρίς αξία ζουν μόνο για να τρώνε και να πίνουν. Οι άνθρωποι με αξία, τρώνε και πίνουν μόνο για να ζήσουν.>>
8/ Εξερεύνησε ολόκληρο τον κόσμο...
<<Δεν είμαι Αθηναίος η 'Ελληνας μόνο, αλλά και ένας πολίτης του κόσμου.>>
9/ Επίλεξε τα λόγια σου με σύνεση...
<< Οι λάθος λέξεις δεν είναι μόνο βλαβερές, αλλά μολύνουν και με κακία και την ψυχή σου.>>
10/ Μην καταπνίξεις ποτέ την περιέργεια σου ! ...
<< Η αναζήτηση είναι η αρχή της σοφίας.>>

Ζήσε με Πάθος !




Πυθαγόρας: 10 λόγια από χρυσάφι για ν’ απελευθερωθεί το μυαλό μας..




Ένας σπουδαίος φιλόσοφος, μαθηματικός, θρησκευτικός και πολιτικός Δάσκαλος μας κληροδότησε λόγια από χρυσάφι.
Τα «Χρυσά Έπη».
Ο Πυθαγόρας γεννήθηκε στη Σάμο το 580 π.κ.χ και από την παιδική του ηλικία εκδήλωσε μία ιδιαίτερη αγάπη για τη μάθηση. Για καλή του – και καλή μας – τύχη, ο πατέρας του, Μνήσαρχος, τον έπαιρνε μαζί του στα ταξίδια σε Ανατολή και Δύση, με αποτέλεσμα ο νεαρός Πυθαγόρας να αναπτύξει από νωρίς διευρυμένη αντίληψη για τον κόσμο. Ο πατέρας του φρόντισε ακόμα να λάβει ο γιος του την καλύτερη μόρφωση κοντά στους μύστες της Ανατολής και στον διάσημο τότε φιλόσοφο από τη Σύρο, Φερεκύδη.


Ακόμα και αν δεν γνωρίζετε τίποτα για τον Πυθαγόρα, οπωσδήποτε κάτι θα έχετε ακούσει για το πυθαγόρειο θεώρημα. Ο Πυθαγόρας ήταν πρωτοπόρος στα μαθηματικά και στη γεωμετρία, ήταν εξαιρετικός θεωρητικός της μουσικής, φιλόσοφος με πολύ ιδιαίτερη κοσμοθεωρία θρησκευτικού τύπου και όταν εγκαταστάθηκε στον Κρότωνα της Ιταλίας, φανέρωσε και το πολιτικό του ταλέντο επίσης.
Εδώ θα ασχοληθούμε με τον φιλόσοφο Πυθαγόρα και τη διδασκαλία του σχετικά με τις αρετές που οφείλει να επιδιώκει κάθε άνθρωπος, ώστε να είναι αγνός, έτοιμος για μία καλύτερη ενσάρκωση. Είναι ένα απόσπασμα από τα «Χρυσά Έπη», ένα κείμενο με τα βασικά σημεία της διδασκαλίας του Πυθαγόρα, που γράφτηκε από πυθαγόρειους του 5ου αι. π.κ.χ, πολλές δεκαετίες μετά τον θάνατο του δασκάλου.


Για να διευκολύνουμε την ανάγνωση, δώσαμε στο απόσπασμα τη μορφή δεκάλογοι.


1. Κάνε συνήθεια να κυριαρχείς στον ύπνο, στο στομάχι, στη λαγνεία και στον θυμό.
2. Μην πράξεις κάτι επαίσχυντο, ούτε μόνος σου ούτε μαζί με άλλους και από όλους πιο πολύ τον εαυτό σου να ντρέπεσαι.
3. Να ασκείς τη δικαιοσύνη με έργα και με λόγια.
4. Να μην εθίζεσαι σε τίποτα ασυλλόγιστα, αλλά να γνωρίζεις πως ο θάνατος για όλους είναι αναπόφευκτος και τα χρήματα, άλλοτε είναι καλό να τ’ αποκτάς και άλλοτε να τα χάνεις.
5. Ό, τι σου αναλογεί από τις δυστυχίες που συμβαίνουν τυχαία στους θνητούς, να το υποφέρεις χωρίς αγανάκτηση. Και όσα από αυτά μπορείς να τα θεραπεύεις. Σκέψου πως οι θεοί δεν δίνουν μεγάλο μερίδιο από αυτά στους αγαθούς ανθρώπους.
6. Μην επιτρέπεις στον εαυτό σου να εκπλήσσεται και να απορεί ούτε από τα άθλια ούτε από τα καλά λόγια των ανθρώπων που άφθονα ακούς. Κι αν ακούσεις ψέμα για κάτι, να είσαι πράος. Να μην σε παραπλανήσει κανείς ούτε με λόγια ούτε με έργα να κάνεις ή να πεις οτιδήποτε δεν είναι καλό.
7. Πριν πράξεις οτιδήποτε να σκέπτεσαι προσεκτικά, ώστε να μην κάνεις κάτι ανόητο. Ο ανόητος ( εκείνος που δεν σκέπτεται) λέει και πράττει ανόητα πράγματα.
8. Να πράττεις εκείνα που δεν θα σου προκαλέσουν στεναχώρια αργότερα. Μην πράττεις εκείνα που δεν γνωρίζεις, αλλά να φροντίσεις να μάθεις για όσα έχεις άγνοια κι έτσι η ζωή σου θα είναι ευχάριστη.
9. Δεν πρέπει να παραμελείς την υγεία του σώματός σου, αλλά, με μέτρο να πίνεις, να τρως και να γυμνάζεσαι, και μέτρο εννοώ εκείνο που δεν θα σε στεναχωρήσει. Συνήθισε σε διατροφή καθαρή και λιτή και ζώντας έτσι, φυλάξου από όσα επισύρουν φθόνο. Μην δαπανάς άκαιρα τα καλά, όπως κάνουν οι αδαείς, ούτε να στερείσαι σε σημείο που να γίνεις ανελεύθερος, διότι το μέτρο είναι η άριστη κατάσταση σε όλα.
10. Μην επιτρέψεις στα μάτια σου ύπνο απαλό πριν εξετάσεις τρεις φορές τις πράξεις της ημέρας: «Σε τι αστόχησα; Τι έπραξα; Τι δεν έπραξα από εκείνα που έπρεπε να πράξω;» Ξεκινώντας από το πρώτο να επεκτείνεσαι στα επόμενα, για τα άσχημα που έκανες να επιπλήττεις τον εαυτό σου, για τα καλά να ευχαριστιέσαι.


Για τούτα να κοπιάζεις, αυτά να μελετάς, αυτά πρέπει να επιθυμείς.
«Εκείνος το είπε», όπως συνήθιζαν να λένε οι μαθητές του, από σεβασμό στον δάσκαλο και δέος για το κύρος της αυθεντίας του. Αλλά εμείς δεν τον γνωρίζουμε τόσο καλά όσο εκείνοι για να τον εμπιστευτούμε με τόση ευκολία. Ας εμπιστευτούμε την ίδια τη ζωή εξετάζοντας, αν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά οφείλονται στην αστοχία μας να αποφύγουμε κάτι από αυτά που είχε «Εκείνος» εντοπίσει ως πηγές της δυστυχίας μας. Αν δυσκολεύεστε να αντιμετωπίσετε τον εαυτό σας σε αυτή την εξέταση, σας προτείνω να ξεκινήσετε από το νούμερο 10. Αυτό θα σας διευκολύνει να βάλετε τις σκέψεις σας (και μετά τις πράξεις σας) σε τάξη και θα σας οδηγήσει με μεγαλύτερη ευκολία σε όλα τα άλλα.
Αν ο Πυθαγόρας είχε δίκιο, τότε αυτή η διαδικασία θα αναβαθμίσει την ψυχή σας και θα την προετοιμάσει για μία καλύτερη μετενσάρκωση. Σε κάθε περίπτωση όμως θα σας βοηθήσει να γνωρίσετε καλύτερα τον εαυτό σας, να αποκτήσετε αυτοπεποίθηση και αντοχή και να διαμορφώσετε έναν χαρακτήρα αξιοθαύμαστο!









ΣΥΜΒΟΎΛΙΟ ΑΠΟΔΉΜΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ



On the 1st of January, the Greek Orthodox Church celebrates the circumcision of Jesus.
Ο...Έλληνας Ιησούς και η...περιτομή του
Και να σκεφτεί κανείς ότι οι χριστιανοί ορθόδοξοι κάθε 1η Ιανουρίου εορτάζουν την ΠΕΡΙΤΟΜΗ του ραββίνου Τζεσουά. 

Συνειδητοποιείστε το θράσος!

 Γιατί θα πρέπει εμείς οι Έλληνες να γιορτάζουμε αυτό το γεγονός, όταν ένα Εβραϊκό αγόρι έχει την ακροποσθία του πέους του κόψει; Τι έχει αυτό να κάνει με μας τους Έλληνες; Ξέρουμε γιατί ο Εβραϊκός λαός το κάνει αυτό, ξέρουμε τι συμβολίζει, και ξέρουμε τι δέσμευση έχει αυτή η πράξη, τη συμβολίζει; Είναι δουλειά μας να γνωρίζουμε ή να νοιαζόμαστε, πόσο μάλλον για να το γιορτάζουμε;

So why should we Greeks celebrate this event, when a Jewish boy has the foreskin of his penis cut off? What has this got to do with us Hellenes? Do we know why Jewish people do this, do we know what it symbolizes, and do we know what commitment this act symbolizes? Is it our business to know or care, let alone to celebrate!

Statement
In the old SAE, Greeks from every corner of the world wasted many millions of dollars of Hellenic tax payer’s money. Greek governments were irresponsibly subsidizing its many extravagant activities which achieved very little. The way in which it functioned and represented the Hellenic communities in the Diaspora was shameful to say the least. The new SAE needs to clearly spell out what its aims and purposes are to be and its' functioning needs to be funded by all the Hellenic organizations and bodies from each host country, not by the tax-payers of Greece! If this cannot be achieved then there is something seriously wrong in the way Hellenic organizations and bodies and the way they are structured or not structured in each country. Clearly one thing stands out, that is "non - church - religious Greek organizations & bodies" do not have on a state by state basis a federal (federation) structure or a common treasury (tameio) along-side and parallel to their organizations treasury (tameio), with all the properties in order to be protected to be owned by the "Federation Property Trust". The Greek governments have never cared or shown in any way that they are interested in helping the Greek communities in the Diaspora to become professionally structured and organized! WHY???

 ( βουλευτής)
Much merit in what you say. The problem is that our normal community activities are no longer Party political whereas SAE became a Party political Organization to serve the needs of Parties in Greece. That's a main reason it was not effective. I am very concerned that we are falling into the same trap as we have many Greek political Party activists in Australia. The strength of global Greek organizations is when they are community focused and linked. This can happen locally. In each of our countries we have to publicly fight the push for Party political activists to be on the new SAE.

Statement
Our attitude needs to change John, party politics is a good thing if it is constructive, we need to harness our party politics in such a way so as it does not become destructive. The old guard could not achieve this, we the new generations, must change so as to accommodate and harness everybody’s talents in a constructive way, whereby we can separate and pigeon hole these activities in a way whereby people from different political parties can work together for the common good of Hellenism and the Hellenic people of the Diaspora! We must not allow the politicians from Greece to play the game of divide and rule! THERE IS NO PLACE FOR PASOK, NEW DEMOCRACY, ΣΥΡΙΖΑ OR KKE IN THE DIASPORA. As I have said many times, I would love to see many thousands of Greek Australians join the ALP and  the Liberal party, supporting each other, networking and co-coordinating their activities on Hellenic issues!!! If we can do this, any conflict in working together in SAE can be eliminated!!!

My dear friends, here is the answer; this is exactly what corrupt Greek governments and all the corrupt Greek political parties of the Greek parliament who bankrupted GREECE, have been doing in the Diaspora in the last 100 years. They have with their interference, supported the clergy in the harassment, blackmail and intimidation of the laity to give their properties over to the Archdiocese in every country. They forced the Greek people to give up their democratic human rights up in return for the absolute dictatorship of the clergy! The Greek governments have never wanted/do not want the Greek organizations and bodies to become professionally organized and structured! They want through the church to totally control the lives of Greeks in the Diaspora!

We love Greece and the Hellenic people, but unfortunately it is true, the members of the Greek Parliament and its various governments have never been the friends of the Hellenic people of the Diaspora! In the last 100 years they are in partnership with the clergy so as to control the Greek communities of the Diaspora, they just want us to be puppets and pawns of the clergy!!!
Things are mush worse than can be seen in the open. Actually the Church and the Greek governments of the day have their puppets in various Greek communities to sabotage every effort that is made to unify and organize and restructure the Greek Communities of the Diaspora!!! They want dumbed down Hellenes that cannot think for themselves! They want the clergy to be the leaders and the representatives of the Greeks in the various countries of the Diaspora!!!


 In fact they have frightened people so much that they are shit scared of speaking in public about these things. They have been / are deliberately intimidating Greeks so that no one of value or quality is interested in participating in community affairs or willing to serve on the committees of our Greek organizations!!!


WE ARE THE INDIANS OF GREECE!!



ΣΥΜΒΟΎΛΙΟ ΑΠΟΔΉΜΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ

Στο παλιό ΣΑΕ, οι Έλληνες από κάθε γωνιά του κόσμου σπατάλησαν (με την γνώση και έγκριση των διάφορων κυβερνήσεων) πολλών εκατομμυρίων δολαρίων από χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων. Ελληνικές κυβερνήσεις επιδότησαν ανεύθυνα πολλές εξωφρενικές δραστηριότητες, με ελάχιστα θετικά αποτελέσματα να προκύπτουν. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούσε το ΣΑΕ και ο τρόπος που αντιπροσώπευαν τις παροικίες της Διασποράς ήταν ντροπή για να πούμε το λιγότερο. « Το νέο ΣΑΕ πρέπει σαφώς να διευκρινίσει ποιοι είναι οι στόχοι και οι σκοποί του και η λειτουργία του πρέπει να χρηματοδοτηθεί από όλες τις οργανώσεις και φορείς από κάθε χώρα υποδοχής και όχι από τους φορολογούμενους στην Ελλάδα! » Αν αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί, τότε υπάρχει κάποιο σοβαρό λάθος με τον τρόπο οργανώσεων των φορέων και με τον τρόπο που είναι δομημένη ή μη δομημένη σε κάθε χώρα. Είναι σαφές ότι ένα πράγμα ξεχωρίζει, αυτό είναι ότι οι "μη - εκκλησιαζομένες - θρησκευτικές ελληνικές οργανώσεις και φορείς" δεν έχουν ομοσπονδιακή δομή ή ένα κοινό ταμείο, παράλληλα με το ταμείο των οργανισμό τους, με όλες τις ιδιότητες που χρειάζονται, προκειμένου να προστατευθούν οι περιουσίες τους όταν θα ανήκουν στο «Ομοσπονδιακό Property Trust". Οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν έχουν δείξει τη φροντίδα καθ 'οιονδήποτε τρόπο ότι ενδιαφέρονται να βοηθήσουν τις ελληνικές κοινότητες της Διασποράς να δημιουργήσουν επαγγελματική δομή και οργάνωση! ΓΙΑΤΊ;;;

Η στάση μας πρέπει να αλλάξει , τα κόμματα και η πολιτική δραστηριότητα είναι καλή πράξει, αν είναι εποικοδομητική, θα πρέπει να αξιοποιήσουμε την πολιτική στα κόμματα μας με τέτοιο τρόπο ώστε να μην γίνετε καταστροφική. Η παλιά φρουρά δεν μπόρεσε να το επιτύχει αυτό, οι νέες γενιές πρέπει να κάνουν πολλές αλλαγές, έτσι ώστε να φιλοξενήσουν και να αξιοποιήσουν τα ταλέντα του καθενός με εποικοδομητικό τρόπο, με τον οποίο μπορούμε αυτές τις δραστηριότητες, δηλαδή οι άνθρωποι από διαφορετικά πολιτικά κόμματα να μπορούν να συνεργαστούν για το κοινό καλό του Ελληνισμού και του Ελληνικού λαού της Διασποράς! Δεν πρέπει να επιτρέψουμε τους πολιτικούς από την Ελλάδα να παίξουν το παιχνίδι του διαίρει και βασίλευε! «ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΧΟΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΣΟΚ, Νέα Δημοκρατία, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ στη Διασπορά.» Όπως έχω πει πολλές φορές, θα ήθελα πολύ να δω πολλές χιλιάδες Αυστραλοί, ελληνικής καταγωγής να ενταχθούν στο ALP και το Φιλελεύθερο κόμμα, υποστηρίζοντας ο ένας τον άλλον, τη δικτύωση και τη συνεργασία και συντονισμό των δραστηριοτήτων τους στα Ελληνικά θέματα! Αν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, οποιαδήποτε σύγκρουση στη συνεργασία μας στο ΣΑΕ μπορεί να εξαλειφθεί!

Αγαπητοί μου φίλοι, εδώ είναι η απάντηση στη ερώτησή που έγινε στο πρώτο παράγραφό!!! 
Οι διεφθαρμένες ελληνικές κυβερνήσεις και όλα τα διεφθαρμένα ελληνικά πολιτικά κόμματα του ελληνικού κοινοβουλίου της ΕΛΛΆΔΑ Σ που χρεοκόπησαν την πατρίδα, έχουν κάνει στη Διασπορά κατά τα τελευταία 100 χρόνια τα εξής: Έχουν με παρέμβαση τους, με την υποστήριξη του κλήρου στην παρενόχληση, και τον εκβιασμό των λαϊκών με πολλούς τρόπους να δώσουν τις περιουσίες τους στην Αρχιεπισκοπή σε κάθε χώρα. Τους ανάγκασαν τους Ελληνες να εγκαταλείψουν τα δημοκρατικά ανθρώπινα δικαιώματά τους (εκλέγειν και εκλεγεί) ως αντάλλαγμα για την απόλυτη δικτατορία των κληρικών! Οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν ήθελαν / δεν θέλουν οι ελληνικές οργανώσεις και φορείς να γίνουν επαγγελματικά οργανωμένη και δομημένη! Θέλουν μέσα από την Εκκλησία να ελέγχουν απόλυτα τις ζωές των Ελλήνων της Διασποράς!
Αγαπάμε την Ελλάδα και τον Ελληνικό λαό, αλλά δυστυχώς είναι αλήθεια, τα μέλη της Βουλής των Ελλήνων και οι διάφορες κυβερνήσεις του, δεν ήταν ποτέ οι φίλοι του Ελληνικού λαού της Διασποράς! Κατά τα τελευταία 100 χρόνια είναι σε συνεργασία με τον κλήρο, έτσι ώστε να ελέγχουν τις ελληνικές κοινότητες της Διασποράς,! Το μόνο που θέλουν είναι να μας έχουν ως μαριονέτες και πιόνια του κλήρου!

Τα πράγματα είναι χειρότερα από ό, τι μπορεί να δει κανείς! Στην πραγματικότητα η Εκκλησία και οι ελληνικές κυβερνήσεις της ημέρας έχουν τις μαριονέτες τους σε διάφορες ελληνικές κοινότητες για να σαμποτάρουν κάθε προσπάθεια που γίνεται για να ενοποιηθούν, να οργανώσουν και να αναδιαρθρώσουν τις ελληνικές κοινότητες της διασποράς! Θέλουν τους Έλληνες να μην μπορούν να σκέφτονται για τον εαυτό τους! Θέλουν τους κληρικούς να είναι οι ηγέτες και οι εκπρόσωποι των Ελλήνων στις διάφορες χώρες της Διασποράς!

Στην πραγματικότητα, έχουν τους ανθρώπους τόσο φοβισμένους ώστε να φοβούνται να μιλήσουν ελεύθερα στο κοινό για αυτά τα πράγματα. Έχουν εκφοβίσει τους Έλληνες σκόπιμα, έτσι ώστε κανείς με αξία ή ποιότητα να ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στις υποθέσεις των κοινοτήτων, η πρόθυμος να υπηρετήσει στις επιτροπές (Συμβούλια) των ελληνικών οργανώσεων μας!




 Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ



Αναζητώντας απάντηση στο ΕΡΩΤΗΜΑ
Ποιο είναι το δίκαιο;
Ποιοι είναι οι νόμοι;

…και ολοκληρώνοντας την Νομοθεσία.

 ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟ
η κορυφαία Πράξη του Ανθρώπου!

Γιατί η πιο ανήθικη πράξη του ανθρώπου είναι η έλλειψη αυτογνωσίας;
Γιατί τοποθετείται στο κέντρο των Δελφών;
Στο κέντρο του ομφαλού τη Γης;
Στο κέντρο της Ελληνικής κοσμοθεώρησης;

Γιατί καμιά ανθρώπινη ζωή δεν έχει νόημα δεν έχει σκοπό δεν έχει περιεχόμενο χωρίς αυτή την πράξη.
Γιατί χωρίς την κατάθεση μιας τέτοιας πράξης,
ο άνθρωπος παραμένει ένα άδειο κέλυφος και ένας «περιπατών νεκρός»
που άσκοπα περιφέρεται στην Γη και την πληγώνει την τραυματίζει,
μία Ύβρις,
μέχρι να φθάσει στο Άδη συνοδευόμενος από τον ψυχοπομπό Ερμή
χωρίς καμιά εξαργυσώσιμη κατάθεση στην ζωή του.
Χωρίς το ένδυμα του Ηνίοχου χωρίς να ανεβεί στην Άμαξα κυβερνήτης του Εαυτού του σε αρμονία με τα 4 στοιχεία,
η ζωή του είναι ανύπαρκτη.

Δεν έζησε ποτέ. Δεν υπήρξε ποτέ!
Ήταν μια σκιά που διαλύεται στο πρώτο φως ενός λαμπερό Ήλιου
στην πρώτη ακτίνα του.
Μια ανθρώπινη ζωή δεν μπορεί να ξοδευτεί μόνο στην απόκτηση υλικών αγαθών και μάλιστα σε υπερβολή.
Δεν μπορεί να περάσει περιδιαβαίνοντας διαδρόμους και δωμάτια Λαβύρινθου αποστηθίζοντας ξερές γνώσεις χωρίς κατανόηση και συλλέγοντας πτυχία και ντοκτορά.
Δεν μπορεί να φύγει κοιτάζοντας τον Λαβύρινθο απ έξω και εξορκίζοντας τον κακό .
Δεν μπορεί ο Λαβύρινθος να εκτοπιστεί ούτε ο Μίνωας να παραγραφεί.
Αποτελεί την πρόκληση, την δοκιμασία με έπαθλο τα Φτερά του ανθρώπου.
Ο δρόμος μιας ανθρώπινης ζωής περνά μέσα από την Γνώση και όλες τις πλευρές της και αξιώνεται από την ένωση  την σύνδεση τους.

Γιατί ο θεός τοποθετεί πρώτα αυτό τον νόμο ;
Γνώθι σαυτόν στο ναό του;
Γιατί πρώτα τον άνθρωπο κέντρο τον άνθρωπο και την γνώση
και όχι τον θεό
Όχι… τον ΕΑΥΤΟ του;
Γιατί δεν μιλάει για το «θεό»;
Γιατί ο Απόλλων στο ναό του δεν δοξάζει τον Θεό δεν περιαυτολογεί;

Γιατί τον ενδιαφέρει ο Άνθρωπος και αυτόν τοποθετεί πρώτο και στο κέντρο
του νησιού του.
Διότι ο θεός του Φωτός δεν θέλει να δημιουργήσει γιους Φαέθοντες.
Δεν θέλει να εγκλωβίσει τον άνθρωπο στην θεολαγνεία να τον κάψει.
Δεν θέλει να του φανερωθεί με αυτόν τον τρόπο να του συστηθεί θεός.
Επιθυμεί την Ελευθερία του ανθρώπου και κρατάει μια απόσταση ασφάλεια μαζί του
Δεν μένει μακριά του να τον αφήσει να παγώσει δεν πλησιάζει πολύ κοντά
να τον κάνει κάρβουνο.
Για να μπορέσει να αναπτυχθεί σωστά και να αρχίσει να ερευνά για τον Εαυτό του.

Η γνωριμία του ανθρώπου με τον εαυτό του είναι ένα μακρύ ταξίδι και δύσκολο …και Λαιστρυγόνες και Κύκλωπες θα συναντήσει πολλούς
Όμως είναι και η κορυφαία πράξη του ανθρώπου .
Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ!
Χωρίς αυτή δεν υπάρχει ζωή. Δεν υπάρχει λύτρωση.
Σε αυτή την διαδρομή ο άνθρωπος θα συναντήσει πολλά
και πολλούς θεούς θεές και τέρατα και φαντάσματα.
Και είναι αυτή η διαδρομή που τον κάνει “θεό” και η κατανόηση της
ακόμη και η προσπάθεια της.
Το δελφικό ρητό είναι η πεμπτουσία της ανθρώπινης ζωής
και περιλαμβάνει τα πάντα σε μία οδηγία “νόμο”.
Τα περικλείει.
Τα αγκαλιάζει στοργικά σοφά ενωτικά ενάρετα με μέτρον με αψογοσύνη με αγάπη.
Γιατί περικλείει την Αγάπη την δίνει με ασφάλεια χωρίς τυμπακοκρουσίες και νοσηρότητες. Την εξηγεί.

Ο άνθρωπος που γνωρίζει τον εαυτόν τον αγαπάει τον κυβερνά
Ηνίοχος στην Άμαξα του, αγαπά και τον κόσμο
τον κατανοεί τον προστατεύει τον υπερασπίζεται τον διευρύνει τον ανανεώνει
και αποφεύγει να το στύβει σαν λεμόνι να το εξαντλεί.
Αποφεύγει να το καταστρέφει.
Ο άνθρωπος που γνωρίζει τον εαυτό του δεν μπορεί να γίνει δούλος κανενός δεν μπορεί να προσκυνάει κανένα αλλά δεν μπορεί να γίνει και αφέντης κύριος κανενός ούτε και να επιτρέψει σε κανένα να τον προσκυνήσει σαν θεό.
Ο άνθρωπος που γνωρίζει τον εαυτό τον προσέχει τον γυμνάζει σέβεται το σώμα του που φιλοξενεί το πνεύμα του δεν νιώθει ενοχές γι αυτό δεν το τιμωρεί δεν το σκελετώνει και το αφήνει να γίνει μια μάζα κρεάτων και μόνο.

Μόνο ο άνθρωπος που έχει γνωρίσει τον εαυτό του μπορεί να αγαπήσει τον θεό να ενωθεί μαζί του μέσα από αυτή την διαδικασία αυτή την βασανιστική διαδρομή μιας αυτογνωστικής Οδύσσειας.
Γιατί έχει αγαπήσει και τον άνθρωπο
και έχει κατανοήσει σε όλος του το εύρος τι σημαίνει να είσαι Άνθρωπος
να προσπαθείς να γίνεις Άνθρωπος.
Πόσος κόπος πόσος αγώνας πόση μοναξιά πόσες παγίδες πόσες μάχες
αλλά και πόση Δόξα!
Η Δόξα του ΑΝΘΡΩΠΟΥ!

Το “γνώθι σαυτό”
Είναι η τρίτη κόρη της Θέμιδος
και η πιο σημαντική

Η πιο ανήθικη πράξη του ανθρώπου είναι η έλλειψη αυτογνωσίας.

Οι πολεμιστές της Λάϊον κάτω από τον αστερισμό του Ηνίοχου

και ενός  δένδρου της συνείδησης μιας  Αθηνάς με τα κλαδιά του Ερμή.

No comments:

Post a Comment