ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και θα εγκαταλειφθούν στην ένδεια και, επιπλέον, θα υποβληθούν στις έσχατες τιμωρίες. Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα που διδάσκεται από όσους πάσχουν από τη νόσο και τη μανία των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μην μπορούν πια να διαφθείρουν τις ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες. Αν φανεί κάποιος τέτοιος άνθρωπος και δεν τρέξει στις εκκλησίες μας, μαζί με όλους τους συγγενείς και τους οικείους του, θα τιμωρηθεί με τις προαναφερθείσες ποινές.
PRINCIPLES
AND VALUES FROM OUR HELLENIC RELIGION AND ANCIENT GREEK SCRIPTURES...
The healing value of simplicity...
Ancient Greek literature, through its works,
teaches us and introduces us to the value of simplicity. The simple life gives
us the treasures that life has in store for us.
We could not embrace the very essence of
simplicity if we do not study and understand the four attributes, powers and
qualities of the God Apollo. Within these qualities lies the essence of our
lives, and these powers help us discover our inner values. Socrates in Plato's
treatise Cratylus - On Names of Righteousness, etymologies the name APOLLO and
says that there is no other such name, which, while it is one, has so perfectly
coordinated its four powers that it has contact with all of them and it declares
the way of music and divination and medicine and archery.
Of these powers, the main characteristic of
fortune-telling is truth and simplicity, the true and simple. This power of
Apollo is reflected in the way the Thessalians call God. They call him Simple.
By revealing the simplicity of truth, fortune-telling negates the various forms
of lies. Thus, it functions as a unifier, because the truth is one (commentary
no. 138 from the book KRATYLOS - About names of righteousness, HILIODROMION
publications).
These important facts, offered to us by our
Ancient Greek Theology, cosmogony and philosophy, pave the way for the value of
simplicity, self-sufficiency and moderation. Consciously using the value of
simplicity in all manifestations of life, we will succeed in changing the way
we observe and interpret the world, so that thought, speech and action, as one
unit, provide the most solid materials for mental and physical health.
Simplicity does not mean learning to live
simply to escape the crisis and social unrest that have been sweeping humanity
for centuries. It means to leave it, to be simple in all its manifestations, so
that what I really am can be revealed. Thus, an invisible healing can begin
slowly, slowly, that straightens and arranges our inner self, contributing to a
kind of revelation, because this value exists within us.
Simplicity in the environment where I live and grow.
Space and man are one. The interaction, or
relationship between man and space, within their unity, is a point of survival
and existence. Stability in the human and material environment in which I live
and grow in my early childhood will provide my adulthood with the ability to
adapt, control, and modify whatever unexpected and new things arise.
My home is me, it is my personal expression,
it is my big and small mirror, which constantly reminds me of who I am. If I
take care of it it will take care of me, if I love it it will love me. Looking
in the mirror every day, I see the changes I need to make in myself, what to
add, what to take away, what to correct, what to improve.
How I create my space has nothing to do with
my financial situation. There are people who, while living in difficult
economic conditions, in very small or old houses, transform their space into a
small palace and live there like princes. Not to escape from reality and live a
fairy tale, but to live according to their inner nobility and mental health.
All our senses need to convey to our body
the harmony and perfection that exist in nature and that exist within us. When,
therefore, I present to my very being a miserable, bad taste and untidy space,
I attack, without knowing it, my own self. When I don't take care of my space,
I fail to take care of myself on all levels.
ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ PUBLICATIONS.
ΑΡΧΈΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ...
Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΉ ΑΞΊΑ ΤΗΣ ΑΠΛΌΤΗΤΑΣ
Τα σημαντικά αυτά δεδομένα, που μας προσφέρει η Αρχαία μας Ελληνική Θεολογία, κοσμογονία και φιλοσοφία, μας ανοίγουν τον δρόμο για την αξία της απλότητας, της αυτάρκειας και του μέτρου. Χρησιμοποιώντας συνειδητά την αξία της απλότητας σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής, θα καταφέρουμε να αλλάξουμε τον τρόπο που παρατηρούμε και ερμηνεύουμε τον κόσμο, έτσι ώστε η σκέψη, ο λόγος και η πράξη, ως μία ενότητα να προσφέρουν τα πιο στέρεα υλικά για την ψυχική και σωματική υγεία.
Απλότητα δεν σημαίνει να μάθω να ζω απλά για να ξεφύγω από την κρίση και την κοινωνική αναταραχή, που σαρώνουν αιώνες τώρα την ανθρωπότητα. Σημαίνει να αφεθω σ'αυτην, να γίνω απλός σε όλες τις εκδηλώσεις της, για να φανερωθει αυτό που πραγματικά είμαι. Έτσι, μπορεί να αρχίσει σιγά, σιγά μία αόρατη θεραπεία, που ευθυγρσμμιζει και τακτοποιεί τον εσωτερικό μας εαυτό, συντελωντας σε ένα είδος αποκάλυψης, γιατί αυτή η αξία υπάρχει μέσα μας.
Απλότητα στο περιβάλλον όπου ζω και αναπτυσσομαι.
Χώρος και άνθρωπος είναι ένα. Η αλληλεπίδραση, ή σχέση του ανθρώπου με τον χώρο, μέσα στην ενότητα τους, αποτελούν σημείο επιβίωσης και ύπαρξης. Η σταθερότητα στο ανθρώπινω και υλικό περιβλαλλον όπου ζω και αναπτύσσομαι στα πρώτα παιδικά μου χρόνια θα προσφέρει στην ενήλικη ζωή μου την ικανότητα να προσαρμόζομαι, να ελέγχω και να τροποποιώ οτιδήποτε αναπάντεχο και καινούργιο προκύπτει.
Το σπίτι μου είμαι εγώ, είναι η προσωπική μου έκφραση, είναι ο μεγάλος και μικρός καθρέπτης μου, που μου επενθυμίζει διαρκώς πως είμαι. Αν το φροντίσω θα με φροντίσει, αν το αγαπήσω θα με αγαπήσει. Παρατηρώντας τον καθρέπτη μου καθημερινά, διαπιστώνω τις αλλαγές που οφειλώ να κάνω στον εαυτό μου, τι να προσθέσω, τι να αφαιρέσω, τι να διορθώσω, τι να βελτιώσω.
Το πως δημιουργώ τον χώρο μου δεν έχει καμμία σχέση με την οικονομική μου κατάσταση. Υπάρχουν άτομα που ενώ ζούν σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες, σε πολύ μικρά ή παλιά σπίτια, μεταμορφώνουν τον χώρο τους σ'ένα μικρό παλάτι και ζούν εκεί σαν πρίγκιπες.'Οχι για να ξεφύγουν από την πραγματικότητα και να ζήσουν ένα παραμύθι, αλλά για να ζήσουν σύμφωνα με την εσωτερική τους αρχοντιά και ψυχική υγεία.
'Ολες οι αίσθήσεις μας έχουν ανάγκη να μεταφέρρουν στον οργανισμό μας την αρμονία και την τελειότητα, που υπάρχουν στην φύση και που υπάρχουν και μέσα μας. 'Οταν, λοιπόν, παρουσιάζω στην ίδια μου την ύπαρξη ένα μίζερο, κακόγουστο και ακατάστατο χώρο, επιτίθεμαι, χωρίς να το γνωρίζω, στον ίδιο μου τον εαυτό. 'Οταν δεν φροντίζω τον χώρο μου, αδυνατώ να φροντίσω τον ίδιο τον εαυτό μου σε όλα τα επίπεδα.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ.
......................................
HELLENIC THEOLOGY of THE SOUL...
The ancient Greeks first mentioned the theory of the "soul", mainly Pythagoras, Socrates, Plato and Aristotle. And of course everyone else copied them. In the Indigenous Hellenic Ethnic Religion we believe in the reincarnation of our soul and more...
We should know that our soul is not one-dimensional, but consists of three parts, which make up its famous "tripartite".
These three parts are: THE DESIRED (Το ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟ), THE THYMOID (το ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ), and THE LOGICAL (ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ). The reason for the tripartiteness of our soul explains the fact that the three parts cannot evolve simultaneously, but necessarily follow a specific order.
According to this theory, first the rational part of the soul becomes conscious and then the two horse parts, the desiring and the thymoeid part.
According to the myth of Hiniochus, as handed back to us by Plato in his <<Phaedros>>, our soul is likened to a chariot driven by a Hniochus, which corresponds to the logical part of our soul. This chariot is drawn by two horses. One horse is Melas and corresponds to the desire part of our soul and the other horse is white and corresponds to the thymoeid part of it.
In other words, the chariot itself constitutes our material body, while Hiniochus and the two horses constitute the three parts of our soul.
The reason our soul is in this split state is so that, in this way, Hniochus will be able to evolve himself in principle and then direct its two horse parts more satisfactorily.
The desired part or conscious, is that which incarnates on Earth and is the only tangible and perceptible part of our soul, through our desires. This is the horse of our soul's chariot and it only works while we are awake, that is, when we are "awake".
............................................
ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΘΕΟΛΟΓΊΑ ΠΕΡΊ ΨΥΧΉΣ...
Οι αρχαίοι Έλληνες ανέφεραν για πρώτη φορά τη θεωρία της «ψυχής», κυρίως ο Πυθαγόρας, Σωκράτης, ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης. Και φυσικά όλοι οι άλλοι τα αντέγραψαν. Στην Αυτόχθονη Ελληνική Εθνική Θρησκεία πιστεύουμε στη μετενσάρκωση της ψυχής μας και όχι μόνο...
Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η ψυχή μας δεν είναι μονοδιάστατη, αλλά αποτελείται από τρία μέρη, τα οποία συγκροτούν την περίφημη <<τριμερεία>> της.
Αυτά τα τρία μέρη είναι: Το ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟ, το ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ και το ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ. Ο λόγος ύπαρξης της τριμερείας της ψυχής μας, εξηγεί το γεγονός ότι τα τρία μέρη δεν μπορούν να εξελιχθούν ταυτόχρονης, αλλά ακολουθούν υποχρεωτικά μία συγκεκριμένη σειρά.
Σύμφωνα με την θεωρία αυτή, πρώτα αποκτά συνείδηση το λογιστικό μέρος της ψυχής και στην συνέχεια τα δύο άλογα μέρη, το επιθυμητικό και το θυμοείδες μέρος.
Σύμφωνα με τον μύθο του Ηνίοχου όπως μας τον παραδίδει και πάλι ο Πλάτωνας στον <<Φαίδρο>> του, η ψυχή μας παρομοιάζεται με ένα άρμα το οποίο οδηγεί ένας Ηνίοχος, που αντιστοιχεί στο λογιστικό μέρος της ψυχής μας. Το άρμα αυτό συρεται από δύο ίππους. Ο ένας ίππος είναι Μελας και αντιστοιχεί στο επιθυμητικο μέρος της ψυχής μας και ο άλλος ίππος είναι λευκός και αντιστοιχεί στο θυμόείδες μέρος της.
Με άλλα λόγια, το ίδιο το άρμα αποτελεί το υλικό μας σώμα, ενώ ο Ηνίοχος και οι δύο ίπποι αποτελούν τα τρία μέρη της ψυχής μας.
Ο λόγος που η ψυχή μας βρίσκεται σε αυτήν την διασπασμένη κατάσταση, είναι προκειμένου με τον τρόπο αυτό, ο Ηνίοχος να καταφέρει να εξελιχθεί καταρχήν ο ίδιος και τότε να κατευθύνει πιο ικανοποιητικα τα δύο άλογα μέρη της.
Το επιθυμητό μέρος ή συνειδητό, είναι αυτό που ενσαρκώνεται στη Γη και είναι το μόνο απτό και αντιληπτό κομμάτι της ψυχής μας, μέσω των επιθυμιών μας. Αυτός είναι ο μέλας ίππος του άρματος της ψυχής μας και λειτουργεί μόνο όσο βρισκόμαστε σε εγρήγορση, όταν δηλαδή είμαστε "ξυπνητοί". *** Το πραγματικό φως για εμάς τους Εθνικούς Έλληνες από τα αρχαία χρόνια προέρχεται από την παράδοση του «να αμφισβητούμε τα πάντα, να παρατηρούμε τα πάντα, να μελετάμε, να ερευνούμε και να μαθαίνουμε».
No comments:
Post a Comment