Monday, July 16, 2012

ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ




ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10.9 επίσης (Β1,1,19) και ΝΟΜΟΚΑΝΟΝ 6,3

- "Επειδή μερικοί συνελήφθησαν, αν και αξιώθηκαν το χριστιανικό βάπτισμα, διακατεχόμενοι από την πλάνη των ανόσιων μυσαρών Ελλήνων, να διαπράττουν εκείνα που δικαιολογημένα εξοργίζουν το φιλάνθρωπο θεό... Αυτοί θα υποβληθούν στην αντίστοιχη τιμωρία και μάλιστα με πνεύμα επιείκειας αν επιμείνουν στην πλάνη των Ελλήνων θα υποβληθούν στην εσχάτη των ποινών. Αν δεν έχουν αξιωθεί ακόμα το σεβαστό βάπτισμα, θα πρέπει να παρουσιαστούν στις ιερότατες εκκλησίες μας, μαζί με τις συζύγους και τα παιδιά τους και μαζί με όλους του οίκου τους για να διδαχθούν την αληθινή πίστη των Χριστιανών. Αφού διδαχθούν και αποβάλλουν την πλάνη που τους διακατείχε προηγουμένως, θα πρέπει να ζητήσουν το σωτήριο βάπτισμα. Διαφορετικά, ας γνωρίζουν ότι, αν παραμελήσουν να το κάνουν, δεν θα έχουν κανένα πολιτικό δικαίωμα, ούτε θα τους επιτραπεί να είναι ιδιοκτήτες περιουσίας, ούτε κινητής, ούτε ακίνητης.

 ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και θα εγκαταλειφθούν στην ένδεια και, επιπλέον, θα υποβληθούν στις έσχατες τιμωρίες. Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα που διδάσκεται από όσους πάσχουν από τη νόσο και τη μανία των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μην μπορούν πια να διαφθείρουν τις ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες. Αν φανεί κάποιος τέτοιος άνθρωπος και δεν τρέξει στις εκκλησίες μας, μαζί με όλους τους συγγενείς και τους οικείους του, θα τιμωρηθεί με τις προαναφερθείσες ποινές.
Θεσπίζουμε δε και νόμο, σύμφωνα με τον οποίο τα παιδιά, όταν είναι σε μικρή ηλικία, θα πρέπει να βαπτίζονται αμέσως και χωρίς αναβολή, όσοι δε είναι μεγαλύτεροι στην ηλικία, πρέπει να συχνάζουν στις ιερότατες εκκλησίες μας και να διδάσκονται τις θείες γραφές και τους κανόνες. Αφού δε εννοήσουν και αποβάλλουν την παλαιά τους πλάνη, θα μπορέσουν να δεχθούν το βάπτισμα και, στη συνέχεια, να διαφυλάξουν την αληθινή πίστη των Ορθόδοξων Χριστιανών.
Όσοι δε, έχουν κάποιο στρατιωτικό ή άλλο αξίωμα ή μεγάλη περιουσία και για να κρατήσουν τα προσχήματα ήλθαν ή πρόκειται να έλθουν να βαπτισθούν, αλλά αφήνουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους και τα υπόλοιπα μέλη του οίκου τους μέσα στην ελληνική πλάνη, διατάσσουμε να δημευθεί η περιουσία τους, να αποκλεισθούν από τα πολιτικά δικαιώματά τους και να υποβληθούν σε αντάξιες τιμωρίες, αφού είναι φανερό ότι πήραν το βάπτισμα χωρίς καθαρή πίστη. Θεσπίζουμε αυτούς τους νόμους για τους αλητήριους Έλληνες (ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10.10)."


Σημείωση :
Μπροστά σε αυτές τις εξοντωτικές «σωφρονιστικές ποινές», τις εξορίες, τους αποκεφαλισμούς, τις κατασχέσεις περιουσιών, τις αφαιρέσεις προνομίων, τον εξευτελισμό της υποχρεωτικής κατήχησης, το βασανισμό και τη νόμιμη θανάτωση κάθε υπερασπιστή τους, για τους κυνηγημένους αυτούς, σαν το απεχθέστερο ιστορικό τέρας "Έλληνες", ο εκχριστιανισμός φαινόταν πράξη ύστατης διαφυγής από τη φυσική εξόντωση και επιβεβλημένης σωφροσύνης!
Έτσι εκχριστιανίσθηκε μαζικά ο Ελληνισμός!
Αυτή, δυστυχώς, υπήρξε η αφανιστική απάντηση της ιουδαιοχριστιανικής θρησκείας στον παγκόσμια ιαματικό και αναντίρρητα προμηθεϊκό Πολιτισμό των Ελλήνων! Η ιερή μυθομανία (θεολογία) είναι μια βεβαιωμένη αρχαία πανανθρώπινη ροπή, που συντηρεί το θρησκευτικό σκηνικό του πλανήτη μας! Αντί η κάθε θρησκεία, αξιοποιώντας την εμπιστοσύνη των λαών, να βοηθάει στο δύσκολο δρόμο της κατανόησης και της προστασίας του θεϊκού μας κόσμου, όχι μόνο έγινε συντηρητής και παραγωγός παραμυθολογίας, αλλά παραμένει και υστερικός κυνηγός των ανταγωνιστών της!"
~ Στους ηλίθιους δεν υποκύπτει το σύμπαν ~



ΕΠΙΚΉΔΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
Από τα αρχαία χρόνια, στην κηδεία ενός αγαπημένου προσώπου ήταν η παράδοση προς τιμήν του κεκοιμημένων με μία ομιλία (επικήδειος λόγος) που καταβάλλονταν ως προς τη γιορτή και ζωή του εκλιπόντος, αναγνωρίζοντας και τιμώντας τις καλές πράξεις του, τα κατορθώματα του και της συνεισφορές των κεκοιμημένων προς την οικογένεια του, τους συνανθρώπους του και την πολιτεία.
Αυτό είναι και υπήρξε για χιλιάδες χρόνια η υποχρέωση από εκείνους που έχουν επιβιώσει του αποβιώσαντος και το δικαίωμα αυτών που έχουν αναχώρηση, σύμφωνα με την ελληνική παράδοση.
Απαγορεύεται αυστηρά για οποιονδήποτε να αρνηθεί αυτά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που πρέπει να πραγματοποιηθούν στο Ναό σε νεκρώσιμη ακολουθία. Θεωρείται τεράστιο έγκλημα και αδίκημα να το πράξει αυτό οποιοσδήποτε, σύμφωνα με τις διδασκαλίες της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και Τιμής, και την ελληνική παράδοση.


FUNERAL ORATION
From ancient times, at the funeral of a loved one it was the tradition to honor the departed one with a speech (a funeral oration) that celebrated and paid respect to his or her life, the good deeds, the achievements and the contributions of the departed one.
This is and has been for thousands of years an obligation by those that have survived the deceased and a right of the departed ones in the Hellenic tradition.
It is strictly forbidden for anyone to deny these rights and obligations to be carried out in the Temple at a funeral service. It is considered an enormous crime to do so by the teachings of the Hellenic National Religion & Honor and the Hellenic tradition.



Φέρνοντας πίσω στη ζωή την « Ελληνική Εθνική θρησκεία μας», είναι ένα πολύ αγαπημένο έργο σε εξέλιξη!

Χαιρετίζουμε τους Έλληνες σε όλο τον κόσμο και τούς καλούμε να συμμετάσχουν σε αυτή τη μεγάλη, συναρπαστική, χαρούμενη και πατριωτική πρόκληση.

Προτείνουμε σε όλους να οργανώσουν κρυφές, μυστικές πνευματικές ομάδες εργασίας για αυτόν τον σκοπό, και αυτές η πνευματικές ομάδες να εξελιχθούν σε οργανωμένες κοινότητες, με εκλεγμένα διοικητικά συμβούλια και μέλη.


PRINCIPLES AND VALUES FROM OUR HELLENIC RELIGION AND ANCIENT GREEK SCRIPTURES...

The healing value of simplicity...

Ancient Greek literature, through its works, teaches us and introduces us to the value of simplicity. The simple life gives us the treasures that life has in store for us.
We could not embrace the very essence of simplicity if we do not study and understand the four attributes, powers and qualities of the God Apollo. Within these qualities lies the essence of our lives, and these powers help us discover our inner values. Socrates in Plato's treatise Cratylus - On Names of Righteousness, etymologies the name APOLLO and says that there is no other such name, which, while it is one, has so perfectly coordinated its four powers that it has contact with all of them and it declares the way of music and divination and medicine and archery.
Of these powers, the main characteristic of fortune-telling is truth and simplicity, the true and simple. This power of Apollo is reflected in the way the Thessalians call God. They call him Simple. By revealing the simplicity of truth, fortune-telling negates the various forms of lies. Thus, it functions as a unifier, because the truth is one (commentary no. 138 from the book KRATYLOS - About names of righteousness, HILIODROMION publications).

These important facts, offered to us by our Ancient Greek Theology, cosmogony and philosophy, pave the way for the value of simplicity, self-sufficiency and moderation. Consciously using the value of simplicity in all manifestations of life, we will succeed in changing the way we observe and interpret the world, so that thought, speech and action, as one unit, provide the most solid materials for mental and physical health.

Simplicity does not mean learning to live simply to escape the crisis and social unrest that have been sweeping humanity for centuries. It means to leave it, to be simple in all its manifestations, so that what I really am can be revealed. Thus, an invisible healing can begin slowly, slowly, that straightens and arranges our inner self, contributing to a kind of revelation, because this value exists within us.

Simplicity in the environment where I live and grow.

Space and man are one. The interaction, or relationship between man and space, within their unity, is a point of survival and existence. Stability in the human and material environment in which I live and grow in my early childhood will provide my adulthood with the ability to adapt, control, and modify whatever unexpected and new things arise.

My home is me, it is my personal expression, it is my big and small mirror, which constantly reminds me of who I am. If I take care of it it will take care of me, if I love it it will love me. Looking in the mirror every day, I see the changes I need to make in myself, what to add, what to take away, what to correct, what to improve.

How I create my space has nothing to do with my financial situation. There are people who, while living in difficult economic conditions, in very small or old houses, transform their space into a small palace and live there like princes. Not to escape from reality and live a fairy tale, but to live according to their inner nobility and mental health.

All our senses need to convey to our body the harmony and perfection that exist in nature and that exist within us. When, therefore, I present to my very being a miserable, bad taste and untidy space, I attack, without knowing it, my own self. When I don't take care of my space, I fail to take care of myself on all levels.

ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ PUBLICATIONS. ΑΡΧΈΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ...

Η ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΉ ΑΞΊΑ ΤΗΣ ΑΠΛΌΤΗΤΑΣ

Τα σημαντικά αυτά δεδομένα, που μας προσφέρει η Αρχαία μας Ελληνική Θεολογία, κοσμογονία και φιλοσοφία, μας ανοίγουν τον δρόμο για την αξία της απλότητας, της αυτάρκειας και του μέτρου. Χρησιμοποιώντας συνειδητά την αξία της απλότητας σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής, θα καταφέρουμε να αλλάξουμε τον τρόπο που παρατηρούμε και ερμηνεύουμε τον κόσμο, έτσι ώστε η σκέψη, ο λόγος και η πράξη, ως μία ενότητα να προσφέρουν τα πιο στέρεα υλικά για την ψυχική και σωματική υγεία.

Απλότητα δεν σημαίνει να μάθω να ζω απλά για να ξεφύγω από την κρίση και την κοινωνική αναταραχή, που σαρώνουν αιώνες τώρα την ανθρωπότητα. Σημαίνει να αφεθω σ'αυτην, να γίνω απλός σε όλες τις εκδηλώσεις της, για να φανερωθει αυτό που πραγματικά είμαι. Έτσι, μπορεί να αρχίσει σιγά, σιγά μία αόρατη θεραπεία, που ευθυγρσμμιζει και τακτοποιεί τον εσωτερικό μας εαυτό, συντελωντας σε ένα είδος αποκάλυψης, γιατί αυτή η αξία υπάρχει μέσα μας.

Απλότητα στο περιβάλλον όπου ζω και αναπτυσσομαι.

Χώρος και άνθρωπος είναι ένα. Η αλληλεπίδραση, ή σχέση του ανθρώπου με τον χώρο, μέσα στην ενότητα τους, αποτελούν σημείο επιβίωσης και ύπαρξης. Η σταθερότητα στο ανθρώπινω και υλικό περιβλαλλον όπου ζω και αναπτύσσομαι στα πρώτα παιδικά μου χρόνια θα προσφέρει στην ενήλικη ζωή μου την ικανότητα να προσαρμόζομαι, να ελέγχω και να τροποποιώ οτιδήποτε αναπάντεχο και καινούργιο προκύπτει.

Το σπίτι μου είμαι εγώ, είναι η προσωπική μου έκφραση, είναι ο μεγάλος και μικρός καθρέπτης μου, που μου επενθυμίζει διαρκώς πως είμαι. Αν το φροντίσω θα με φροντίσει, αν το αγαπήσω θα με αγαπήσει. Παρατηρώντας τον καθρέπτη μου καθημερινά, διαπιστώνω τις αλλαγές που οφειλώ να κάνω στον εαυτό μου, τι να προσθέσω, τι να αφαιρέσω, τι να διορθώσω, τι να βελτιώσω.

Το πως δημιουργώ τον χώρο μου δεν έχει καμμία σχέση με την οικονομική μου κατάσταση. Υπάρχουν άτομα που ενώ ζούν σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες, σε πολύ μικρά ή παλιά σπίτια, μεταμορφώνουν τον χώρο τους σ'ένα μικρό παλάτι και ζούν εκεί σαν πρίγκιπες.'Οχι για να ξεφύγουν από την πραγματικότητα και να ζήσουν ένα παραμύθι, αλλά για να ζήσουν σύμφωνα με την εσωτερική τους αρχοντιά και ψυχική υγεία.

'Ολες οι αίσθήσεις μας έχουν ανάγκη να μεταφέρρουν στον οργανισμό μας την αρμονία και την τελειότητα, που υπάρχουν στην φύση και που υπάρχουν και μέσα μας. 'Οταν, λοιπόν, παρουσιάζω στην ίδια μου την ύπαρξη ένα μίζερο, κακόγουστο και ακατάστατο χώρο, επιτίθεμαι, χωρίς να το γνωρίζω, στον ίδιο μου τον εαυτό. 'Οταν δεν φροντίζω τον χώρο μου, αδυνατώ να φροντίσω τον ίδιο τον εαυτό μου σε όλα τα επίπεδα.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ. ...................................... HELLENIC THEOLOGY of THE SOUL...


The ancient Greeks first mentioned the theory of the "soul", mainly Pythagoras, Socrates, Plato and Aristotle. And of course everyone else copied them. In the Indigenous Hellenic Ethnic Religion we believe in the reincarnation of our soul and more...

We should know that our soul is not one-dimensional, but consists of three parts, which make up its famous "tripartite".

These three parts are: THE DESIRED (Το ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟ), THE THYMOID (το ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ), and THE LOGICAL (ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ). The reason for the tripartiteness of our soul explains the fact that the three parts cannot evolve simultaneously, but necessarily follow a specific order.

According to this theory, first the rational part of the soul becomes conscious and then the two horse parts, the desiring and the thymoeid part.

According to the myth of Hiniochus, as handed back to us by Plato in his <<Phaedros>>, our soul is likened to a chariot driven by a Hniochus, which corresponds to the logical part of our soul. This chariot is drawn by two horses. One horse is Melas and corresponds to the desire part of our soul and the other horse is white and corresponds to the thymoeid part of it.


In other words, the chariot itself constitutes our material body, while Hiniochus and the two horses constitute the three parts of our soul.

The reason our soul is in this split state is so that, in this way, Hniochus will be able to evolve himself in principle and then direct its two horse parts more satisfactorily.

The desired part or conscious, is that which incarnates on Earth and is the only tangible and perceptible part of our soul, through our desires. This is the horse of our soul's chariot and it only works while we are awake, that is, when we are "awake".


............................................

ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΘΕΟΛΟΓΊΑ ΠΕΡΊ ΨΥΧΉΣ...

Οι αρχαίοι Έλληνες ανέφεραν για πρώτη φορά τη θεωρία της «ψυχής», κυρίως ο Πυθαγόρας, Σωκράτης, ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης. Και φυσικά όλοι οι άλλοι τα αντέγραψαν. Στην Αυτόχθονη Ελληνική Εθνική Θρησκεία πιστεύουμε στη μετενσάρκωση της ψυχής μας και όχι μόνο...

Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η ψυχή μας δεν είναι μονοδιάστατη, αλλά αποτελείται από τρία μέρη, τα οποία συγκροτούν την περίφημη <<τριμερεία>> της.

Αυτά τα τρία μέρη είναι: Το ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟ, το ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ και το ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ. Ο λόγος ύπαρξης της τριμερείας της ψυχής μας, εξηγεί το γεγονός ότι τα τρία μέρη δεν μπορούν να εξελιχθούν ταυτόχρονης, αλλά ακολουθούν υποχρεωτικά μία συγκεκριμένη σειρά.

Σύμφωνα με την θεωρία αυτή, πρώτα αποκτά συνείδηση το λογιστικό μέρος της ψυχής και στην συνέχεια τα δύο άλογα μέρη, το επιθυμητικό και το θυμοείδες μέρος.

Σύμφωνα με τον μύθο του Ηνίοχου όπως μας τον παραδίδει και πάλι ο Πλάτωνας στον <<Φαίδρο>> του, η ψυχή μας παρομοιάζεται με ένα άρμα το οποίο οδηγεί ένας Ηνίοχος, που αντιστοιχεί στο λογιστικό μέρος της ψυχής μας. Το άρμα αυτό συρεται από δύο ίππους. Ο ένας ίππος είναι Μελας και αντιστοιχεί στο επιθυμητικο μέρος της ψυχής μας και ο άλλος ίππος είναι λευκός και αντιστοιχεί στο θυμόείδες μέρος της.


Με άλλα λόγια, το ίδιο το άρμα αποτελεί το υλικό μας σώμα, ενώ ο Ηνίοχος και οι δύο ίπποι αποτελούν τα τρία μέρη της ψυχής μας.

Ο λόγος που η ψυχή μας βρίσκεται σε αυτήν την διασπασμένη κατάσταση, είναι προκειμένου με τον τρόπο αυτό, ο Ηνίοχος να καταφέρει να εξελιχθεί καταρχήν ο ίδιος και τότε να κατευθύνει πιο ικανοποιητικα τα δύο άλογα μέρη της.

Το επιθυμητό μέρος ή συνειδητό, είναι αυτό που ενσαρκώνεται στη Γη και είναι το μόνο απτό και αντιληπτό κομμάτι της ψυχής μας, μέσω των επιθυμιών μας. Αυτός είναι ο μέλας ίππος του άρματος της ψυχής μας και λειτουργεί μόνο όσο βρισκόμαστε σε εγρήγορση, όταν δηλαδή είμαστε "ξυπνητοί". *** Το πραγματικό φως για εμάς τους Εθνικούς Έλληνες από τα αρχαία χρόνια προέρχεται από την παράδοση του «να αμφισβητούμε τα πάντα, να παρατηρούμε τα πάντα, να μελετάμε, να ερευνούμε και να μαθαίνουμε».
*** The real light for us Ethnic Hellenes from ancient times comes from the tradition of "to question all things, to observe everything, to study, to research and to learn".

 κοινότητες, με εκλεγμένα διοικητικά συμβούλια και μέλη. 

No comments:

Post a Comment